Stefan Milenković vystupuje v novej multimediálnej reklamnej kampani Banca Intesa
V našom podcaste hovorí svetoznámy huslista o svojej hudbe, spolupráci – a o novej reklamnej kampani Banca Intesa
13/11/2023
Keď mal 14 rokov, vystupoval pre prezidenta a pápeža. Odvtedy sa stal medzinárodne vyhľadávaným sólistom. Teraz Stefan Milenkovic, jeden z popredných huslistov našej doby, vystupuje v novej multimediálnej reklamnej kampani Banca Intesa.
„Nie je to niečo, čo sa rozhodnete urobiť, skutočne si to vyberá vás,“ hovorí o svojom umení v najnovšom podcaste Intesa Sanpaolo. „Narodil som sa do hudobníckej rodiny. Keď som mal tri roky, prijal som husle do svojho života a odvtedy som neprestal.“
"Nie je to niečo, čo sa rozhodnete urobiť, skutočne si to vyberá vás."
Stefan Milenkovic
Multimediálna kampaň je výsledkom inšpiratívnej spolupráce medzi bankou a umelcom. Stefan v ňom predstavuje zákazníkom nové technologické inovácie banky.
S výsledkami je spokojný. „Keď sa vydáte na takúto cestu – a ste dosť odvážni a kreatívni na to, aby ste premýšľali o takomto vzťahu – a je to úspech, mám pocit, že sa tým môžeme úplne pochváliť,“ hovorí.
"Zdieľame rovnaké hodnoty – ako integrita, zodpovednosť, transparentnosť – aké sme našli u Stefana. Náš vzťah je ľudský."
Sandra Lazarević, vedúca PR a marketingovej komunikácie Banca Intesa
„Pretože to v žiadnom prípade nie je ľahké. Sú to dva veľmi odlišné svety, ktoré sa dokázali spojiť, pretože zdieľajú podobné hodnoty.“
Podľa vedúcej PR a marketingovej komunikácie Banca Intesa Sandry Lazarević bol Stefan vybraný do čela kampane kvôli ich spoločnému presvedčeniu. „Zdieľame rovnaké hodnoty – ako integrita, zodpovednosť, transparentnosť – aké som našiel u Stefana. Náš vzťah je ľudský,“ hovorí. Vypočujte si podcast a dozviete sa viac od Stefana a Sandry o spolupráci.