• Žiadny návrh

Režim pobočiek VÚB počas mimoriadnych opatrení

"


Prosíme Vás, aby ste do priestorov pobočky vstupovali po jednom a to na vyzvanie pracovníkov. Regulujeme počet osôb, ktoré sa môžu nachádzať v pobočkách v zmysle platných nariadení. Rešpektujte prosím, že vstup do priestorov sa riadi podľa aktuálnej vyhlášky vzhľadom na platné pravidlá v COVID Automate.

Odporúčame, aby ste pri správe osobných financií uprednostnili elektronické kanály a pre vklady a výbery hotovosti využili sieť bankomatov a vkladomatov, ktoré pravidelne dezinfikujeme.

Na pobočku sa dá aj objednať

Z dôvodu pandémie môže dôjsť k náhlemu individuálnemu uzatvoreniu pobočiek. Naši kolegovia na pobočkách vybavujú v rámci svojich možností všetkých klientov, avšak veľmi odporúčame možnosť objednania sa. Dá sa tak urobiť:

1. cez aplikáciu VÚB Mobil Banking, kde by ste mali nájsť kontakt na svoju bankovú poradkyňu / bankového poradcu a môžete sa s ňou / s ním ohľadom Vašej požiadavky rýchlo a ľahko spojiť.

Ak nemáte žiadneho prideleného poradcu, využite stále aplikáciu a zavolajte cez ňu na službu Kontakt 0850123000, kde Vás kolegovia usmernia a môžu Vám dohodnúť stretnutie na preferovanej pobočke. Volanie na Kontakt cez mobilnú aplikáciu zjednoduší Vašu identifikáciu, skráti celý telefonát o niekoľko minút a tým pádom šetrí nielen Vás čas, ale umožní banke vybaviť oveľa viac ďalších klientov. 

2. cez email kontakt@vub.sk
3. osobne na pobočke

 

 

 

"

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.