• Žiadny návrh

Spolu si poradíme

Ako nás kontaktovať

Super je, že nemusíte ísť na pobočku, aby ste vybavili čo potrebujete a to bez riskovania a v bezpečí vlastného domu.

Všetky bežné bankové služby dnes môžete spravovať z domu cez bankovú aplikáciu VÚB Mobil banking. Ak ju ešte nevyužívate, teraz je dobrý dôvod na zoznámenie

Pobočky banky

Pobočky banky

Bezpečnostné pravidlá návštevy pobočky

Aktuálne platia na našich pobočkách nové bezpečnostné pravidlá, ktoré vás prosíme rešpektovať v záujme ochrany vás aj našich zamestnancov.

Chráňte seba aj ostatných, rovnako ako to robia aj naši zamestnanci, nosením rúška, šatky alebo adekvátnej náhrady, ktoré sú podmienkou vstupu do priestorov pobočky. Do pobočky môžu klienti dočasne vstupovať len po jednom a na vyzvanie pracovníka. Pred vchodom prosím rešpektujte aspoň dvojmetrovú vzdialenosť od ostatných čakajúcich.

Špeciálne upravené otváracie hodiny

Pristúpili sme aj k zmenám otváracích hodín našich pobočiek, presný rozpis nájdete na tejto stránke.

Ak máte osobného bankára poradí vám telefonicky

Ak ste klientom Magnifica, vaše otázky smerujte najlepšie na vášho osobného bankára. Ten vám je neustále k dispozícii a najlepšie pozná vašu finančnú situáciu a vie vám tak najlepšie poradiť. Pokiaľ neviete, kto je váš osobný bankár, jednoducho to zistíte vo svojom Internet bankingu alebo aplikácií VÚB Mobil banking. Stačí kliknúť na položku Magnifica a nájdete všetky informácie, ktoré potrebujete na kontaktovanie priamo vášho osobného bankára. Pokiaľ je to nevyhnutné, môžete si s ním dohodnúť aj stretnutie.

Výbery a vklady cez bankomaty a vkladomaty

Rovnako môžete svoje peniaze vložiť na účet cez bankomaty s možnosťou vkladu. Všetky bankomaty a vkladomaty sú priebežne dezinfikované, no keďže nám záleží na vašom zdraví, odporúčame používať ochranné rukavice. Vyhľadajte si svoj najbližší bankomat.

Pri zmenách hypotéky si dohodnite stretnutie

Ak potrebujete riešiť hypotéku (okrem odkladu splátok), kontaktujte hypotekárneho poradcu a dohodnite si s ním stretnutie na pobočke.  

Špeciálne upravené otváracie hodiny

Pristúpili sme aj k zmenám otváracích hodín našich pobočiek, presný rozpis nájdete na tejto stránke.

Kontaktné centrum

Kontaktné centrum

Ak voláte alebo píšete mail na zákaznícku linku, prosíme vás o trpezlivosť

Naša služba Kontakt na číslo 0850 123 000, email: kontakt@vub.sk sa napriek nesmiernej snahe našich kolegov dostáva do situácie, kedy nestíha v krátkom čase vybaviť všetky požiadavky. Robia však maximum preto, aby pomohli kolegom na pobočkám a zbytočne nevystavovali vás našich zákazníkov aj zamestnancov pobočiek riziku, ktoré je spojené s priamym stretnutím.

Preto vás prosíme o trpezlivosť, naozaj robíme čo sa dá aby sme si spolu poradili zvládnuť toto náročné obdobie.

Ak sa nedovoláte, môžete sa poradiť na našej Facebook stránke, stačí poslať otázku správou cez Messenger.

Špeciálne upravené otváracie hodiny

Pristúpili sme aj k zmenám otváracích hodín našich pobočiek, presný rozpis nájdete na tejto stránke.

Väčšinu dobrých rád nájdete tejto stránke Spolu si poradíme

Keďže nám záleží na tom, aby ste mali všetky potrebné informácie a vedeli o všetkých možnostiach ako spravovať svoje peniaze v období prísnych bezpečnostných opatrení pripravili sme pre vás túto špeciálnu stránku, na ktorej môžete nájsť odpoveď ktorú potrebujete alebo hľadáte. Odpovede pravidelne aktualizujeme.

Ak odpoveď nenájdete, využite na vašu otázku kontaktný formulár na našej web stránke.

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.