Ako si odblokovať VÚB Banking

Podarilo sa vám zablokovať si apku VÚB Banking?
Poradíme vám, ako ju odblokovať rýchlo, z pohodlia domova.

Poznám svoje ID používateľa a PUK kód

Výborne, apku si odblokujete nasledovne: Na prihlasovacej obrazovke v apke kliknite na Opakované prihlásenie (PUK kód). Zadajte svoje ID používateľa. Následne budete apkou vyzvaní na zadanie svojho PUK kódu. Potom už len pokračujte podľa zobrazených pokynov a apka je úspešne odblokovaná.

Poznám svoje ID používateľa a PUK kód - obrázok 1

Prihlasovacia obrazovka

Poznám svoje ID používateľa a PUK kód - Obrázok 2

Zadanie ID používateľa

Poznám svoje ID používateľa a PUK kód - Obrázok 3

Zadanie PUK kódu

Poznám svoje ID používateľa a PUK kód - Obrázok 4

Hotovo!

Poznám len svoj PUK kód

Prihláste sa do pôvodnej apky alebo Internet bankingu. Na domovskej stránke nájdete svoje nové ID používateľa. Skopírujte si ho. Otvorte si novú apku. Na prihlasovacej obrazovke kliknite na Opakované prihlásenie (PUK kód). Vložte svoje ID používateľa. Následne budete apkou vyzvaní na zadanie svojho PUK kódu. Potom už len pokračujte podľa zobrazených pokynov a apka je úspešne odblokovaná.

Poznám len svoj PUK kód - obrázok 1

ID používateľa z IB
alebo pôvodnej aplikácie

Poznám len svoj PUK kód - Obrázok 2

Zadanie ID používateľa

Poznám len svoj PUK kód - Obrázok 3

Zadanie PUK kódu

Poznám len svoj PUK kód - Obrázok 4

Hotovo!

Nepoznám svoje prístupy

To vyriešime. Spojte sa s nami cez službu Kontakt alebo navštívte pobočku VÚB banky. Kolegovia vám poskytnú nový Aktivačný kód. V novej apke na prihlasovacej obrazovke kliknite na Aktivovať aplikáciu. Naskenujte QR kód z dokumentu s aktivačným kódom alebo zadajte aktivačný kód manuálne. Pokračujte podľa zobrazených pokynov. Pri aktivácii apky si zadáte svoj nový PIN a PUK kód a apka je úspešne aktivovaná.

Nepoznám svoje prístupy - obrázok 1

Kontaktujte nás
na čísle 0850 123 000

Nepoznám svoje prístupy - Obrázok 2

Zadanie aktivačného kódu

Nepoznám svoje prístupy - Obrázok 3

Zadanie identifikačného kódu

Nepoznám svoje prístupy - Obrázok 4

Hotovo!

Stiahnite si VÚB Banking

Nie ste si istí, čo znamenajú niektoré výrazy?
ID používateľa

ID používateľa

Aby sme zvýšili bezpečnosť, pridelili sme každému klientovi nový jedinečný 8-miestny kód, ktorý obsahuje písmená aj čísla. Tento kód nazývame ID používateľa. Použijete ho na prihlásenie do nového Internet banking, na odblokovanie apky alebo na jej aktiváciu na novom telefóne či tablete.

Kde ho nájdem?

Vaše ID používateľa nájdete vo svojej pôvodnej aplikácii VÚB Mobil Banking.

 

PUK kód

PUK kód

Je to 6 až 8-miestny číselný kód, ktorý ste si nastavili pri aktivácii aplikácie. Tento kód využijete na odblokovanie apky alebo na jej aktiváciu na inom zariadení.

Kde ho nájdem?

PUK kód sa zobrazuje počas aktivácie aplikácie VÚB Banking. Ak si ho nepamätáte, navštívte našu pobočku alebo zavolajte na kontaktné centrum 0850 123 000.

 

Identifikačný kód

Identifikačný kód

Slúži na overenie vašej identity a zvýšenie bezpečnosti pri aktivácii alebo odblokovaní aplikácie VÚB Banking.

Kde ho nájdem?

8-miestny číselný kód, ktorý sme vám poslali SMS správou na vaše telefónne číslo. Tento kód môžete použiť iba raz. Identifikačný kód z SMS správy sa väčšinou načíta do apky automaticky. Ak by sa tak nestalo, stačí ho zadať ručne.

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.