Výborne, novú apku si odblokujete nasledovne: Na prihlasovacej obrazovke v apke kliknite na AKTIVOVAŤ APLIKÁCIU a následne na Opätovná aktivácia apky pre existujúceho klienta. Zadajte svoje ID používateľa. Následne budete apkou vyzvaní na zadanie svojho PUK kódu. Potom už len pokračujte podľa zobrazených pokynov a apka je úspešne odblokovaná.

Prihlasovacia obrazovka

Opätovná aktivácia apky

Opätovne aktivovať profil

Zadanie PUK kódu

Hotovo!
Prihláste sa do pôvodnej apky alebo Internet bankingu. Na domovskej stránke nájdete svoje nové ID používateľa. Skopírujte si ho.

ID používateľa z IB
alebo pôvodnej aplikácie
Otvorte si novú apku. Na prihlasovacej obrazovke v apke kliknite na AKTIVOVAŤ APLIKÁCIU a následne na Opätovná aktivácia apky pre existujúceho klienta. Vložte svoje ID používateľa. Následne budete apkou vyzvaní na zadanie svojho PUK kódu. Potom už len pokračujte podľa zobrazených pokynov a apka je úspešne odblokovaná.

Prihlasovacia obrazovka

Opätovná aktivácia apky

Opätovne aktivovať profil

Zadanie PUK kódu

Hotovo!
Vaše prístupové údaje si viete obnoviť v novej apke VÚB Banking. Otvorte si apku, na prihlasovacej obrazovke kliknite na AKTIVOVAŤ APLIKÁCIU a následne na Opätovná aktivácia apky pre existujúceho klienta. Ďalej kliknite na Nepamätám si ID používateľa alebo PUK kód.

Prihlasovacia obrazovka

Opätovná aktivácia apky

Opätovne aktivovať profil
Pripravte si Váš občiansky preukaz pre overenie Vašej totožnosti a postupujte podľa pokynov. Po úspešnom overení získate údaje potrebné pre prihlásenie.

Overenie totožnosti
Nevyhovuje Vám obnova prístupových údajov cez apku? Spojte sa s nami cez službu Kontakt alebo navštívte pobočku VÚB banky. Kolegovia vám poskytnú nový Aktivačný kód. V novej apke na prihlasovacej obrazovke kliknite na Aktivovať aplikáciu. Naskenujte QR kód z dokumentu s aktivačným kódom alebo zadajte aktivačný kód manuálne. Pokračujte podľa zobrazených pokynov. Pri aktivácii apky si zadáte svoj nový PIN a PUK kód a apka je úspešne aktivovaná.

Kontaktujte nás
na čísle 0850 123 000

Zadanie aktivačného kódu

Zadanie identifikačného kódu

Hotovo!
ID používateľa
Aby sme zvýšili bezpečnosť, pridelili sme každému klientovi nový jedinečný 8-miestny kód, ktorý obsahuje písmená aj čísla. Tento kód nazývame ID používateľa. Použijete ho na prihlásenie do nového Internet banking, na odblokovanie apky alebo na jej aktiváciu na novom telefóne.
Kde ho nájdem?
Vaše ID používateľa nájdete vo svojej pôvodnej aplikácii VÚB Mobil Banking.
PUK kód
Je to 6 až 8-miestny číselný kód, ktorý ste si nastavili pri aktivácii aplikácie. Tento kód využijete na odblokovanie apky alebo na jej aktiváciu na inom zariadení.
Kde ho nájdem?
PUK kód sa zobrazuje počas aktivácie aplikácie VÚB Banking. Ak si ho nepamätáte, navštívte našu pobočku alebo zavolajte na kontaktné centrum 0850 123 000.
Identifikačný kód
Slúži na overenie vašej identity a zvýšenie bezpečnosti pri aktivácii alebo odblokovaní aplikácie VÚB Banking.
Kde ho nájdem?
8-miestny číselný kód, ktorý sme vám poslali SMS správou na vaše telefónne číslo. Tento kód môžete použiť iba raz. Identifikačný kód z SMS správy sa väčšinou načíta do apky automaticky. Ak by sa tak nestalo, stačí ho zadať ručne.