Kontakt Internet banking IB Search ×

Super je, že nemusíte ísť na pobočku, aby ste vybavili čo potrebujete a to bez riskovania a v bezpečí vlastného domu.

Všetky bežné bankové služby dnes môžete spravovať z domu cez bankovú aplikáciu VÚB Mobil banking. Ak ju ešte nevyužívate, teraz je dobrý dôvod na zoznámenie

To najdôležitejšie, na každý deň s VÚB Mobil banking

Bezpečnostné pravidlá návštevy pobočky

 

Aktuálne platia na našich pobočkách nové bezpečnostné pravidlá, ktoré vás prosíme rešpektovať v záujme ochrany vás aj našich zamestnancov.

Chráňte seba aj ostatných, rovnako ako to robia aj naši zamestnanci, nosením rúška, šatky alebo adekvátnej náhrady, ktoré sú podmienkou vstupu do priestorov pobočky. Do pobočky môžu klienti dočasne vstupovať len po jednom a na vyzvanie pracovníka. Pred vchodom prosím rešpektujte aspoň dvojmetrovú vzdialenosť od ostatných čakajúcich.

 

Špeciálne upravené otváracie hodiny

 

Pristúpili sme aj k zmenám otváracích hodín našich pobočiek, presný rozpis nájdete na tejto stránke.

 

Ak máte osobného bankára poradí vám telefonicky

 

Ak ste klientom Magnifica, vaše otázky smerujte najlepšie na vášho osobného bankára. Ten vám je neustále k dispozícii a najlepšie pozná vašu finančnú situáciu a vie vám tak najlepšie poradiť. Pokiaľ neviete, kto je váš osobný bankár, jednoducho to zistíte vo svojom Internet bankingu alebo aplikácií VÚB Mobil banking. Stačí kliknúť na položku Magnifica a nájdete všetky informácie, ktoré potrebujete na kontaktovanie priamo vášho osobného bankára. Pokiaľ je to nevyhnutné, môžete si s ním dohodnúť aj stretnutie.

 

Výbery a vklady cez bankomaty a vkladomaty

 

Rovnako môžete svoje peniaze vložiť na účet cez bankomaty s možnosťou vkladu. Všetky bankomaty a vkladomaty sú priebežne dezinfikované, no keďže nám záleží na vašom zdraví, odporúčame používať ochranné rukavice. Vyhľadajte si svoj najbližší bankomat.

 

Pri zmenách hypotéky si dohodnite stretnutie

 

Ak potrebujete riešiť hypotéku (okrem odkladu splátok), kontaktujte hypotekárneho poradcu a dohodnite si s ním stretnutie na pobočke.  

Ak voláte alebo píšete mail na zákaznícku linku, prosíme vás o trpezlivosť

 

Naša služba Kontakt na číslo 0850 123 000, email: kontakt@vub.sk sa napriek nesmiernej snahe našich kolegov dostáva do situácie, kedy nestíha v krátkom čase vybaviť všetky požiadavky. Robia však maximum preto, aby pomohli kolegom na pobočkám a zbytočne nevystavovali vás našich zákazníkov aj zamestnancov pobočiek riziku, ktoré je spojené s priamym stretnutím.

Preto vás prosíme o trpezlivosť, naozaj robíme čo sa dá aby sme si spolu poradili zvládnuť toto náročné obdobie.

Ak sa nedovoláte, môžete sa poradiť na našej Facebook stránke, stačí poslať otázku správou cez Messenger.

Väčšinu dobrých rád nájdete tejto stránke Spolu si poradíme
 

Keďže nám záleží na tom, aby ste mali všetky potrebné informácie a vedeli o všetkých možnostiach ako spravovať svoje peniaze v období prísnych bezpečnostných opatrení pripravili sme pre vás túto špeciálnu stránku, na ktorej môžete nájsť odpoveď ktorú potrebujete alebo hľadáte. Odpovede pravidelne aktualizujeme.

Ak odpoveď nenájdete, využite na vašu otázku kontaktný formulár na našej web stránke.

Najčastejšie kladené otázky

Výbery a vklady cez bankomaty a vkladomaty

Rovnako môžete svoje peniaze vložiť na účet cez bankomaty s možnosťou vkladu. Všetky bankomaty a vkladomaty sú priebežne dezinfikované, no keďže nám záleží na vašom zdraví, odporúčame používať ochranné rukavice. Vyhľadajte si svoj najbližší bankomat.

Výšku limitu na výber alebo na platbu online si viete nastaviť

Výšku limitov na výber z bankomatu či online platby na vašej platobnej karte si môžete nastavovať cez Internet banking či mobilnú aplikáciu VÚB Mobil Banking, s ktorými viete spravovať peniaze a platby kedykoľvek z domu, navyše bezpečne.

V apríli a máji mi končí platnosť platobnej karty a v minulosti som si ju prebral na pobočke. Mám ísť na pobočku?

Všetky obnovené platobné aj kreditné karty v mesiacoch apríl a máj doručíme poštou a to aj v prípade ak mali nastavené doručenie na pobočku. Adresu doručenia si môžete skontrolovať v Internet bankingu alebo v aplikácii VÚB Mobil banking.

Moja platobná karty bola doručená na pobočku a nestihol som ju vyzdvihnúť

Prostredníctvom nášho Kontaktného centra môžete požiadať o preposlanie karty z pobočky priamo domov. V prípade, že je pobočka, kde sa karta nachádza uzatvorená, kartu automaticky posielame poštou.

Som študent a chcem mať aj naďalej účet bez poplatku

Potvrdenie o návšteve školy stačí poslať mailom na adresu student@vub.sk

Stratili ste kartu alebo vám ju odcudzili

Zablokovať kartu a tiež požiadať o jej znovuvydanie môžete aj prostredníctvom Internet bankingu alebo aplikácie VÚB Mobil banking, v sekcii Karty. Alebo to môžete riešiť prostredníctvom služby Kontakt  - telefón 0850 123 000 (zo zahraničia +421 2 4855 5970).

Zabudli ste PIN kód ku karte?

O jeho znovuvydanie môžete požiadať cez Intenet banking. Aby ste nemuseli navštíviť pobočku, zadajte si jeho doručenie na vašu adresu.

Mám schválenú hypotéku alebo úver, prípadne zmenu zmluvných podmienok. Ako postupovať, ak sa nemôžem dostaviť na pobočku kvôli karanténe na podpis zmluvy?

Stačí, ak budete kontaktovať pobočku, resp. svojho hypotekárneho poradcu a dohodnete si s ním nový termín na podpis dokumentov.

Ako postupovať, ak sa pri hypotéke alebo úvere, nachádza dlžník, resp. záložca vzhľadom na mimoriadnu situáciu mimo SR, je možné zabezpečiť podpis zmluvných dokumetov ku schválenej hypotéke aj v zahraničí?

Podpis úverovej zmluvy k hypotéke je možné zabezpečiť cez splnomocnenie, pričom podpis na splnomocniteľa (osoba, ktorá vystavila splnomocnenie) musí byť úradne overený a to buď prostredníctvom zastupiteľských orgánov SR v štáte kde bol podpis overený alebo kompetentných orgánov jednotlivých štátov. Postačuje aj overenie notárom v zahraničí s Apostille doložkou.

Podpis záložných zmlúv na základe splnomonenia v zmysle platnej legislatívy nie je možné. Akceptujeme podpis záložnej zmluvy v zahraničí, pričom podpis na záložnej zmluve je úradne overený priamo v zahraničí (platí postup ako pri overení podpisu na splnomocnení popísaný vyššie).

Obdržal som list z banky, aby som predložil doklady k splneniu podmienok po čerpaní úveru. Musím ísť na pobočku?

Stačí ak doklady zašlete poštou alebo elektronicky cez Internet banking vo formulári Kontaktujte nás alebo cez Schránku správ - typ správy: Zaslanie dokumentácie a v políčku Oblasť správy vyberiete konkrétny typ dokumentu.

Mám záujem o pôžičku, ale neviem sa dostaviť na pobočku

VÚB Pôžičku vybavíte pohodlne cez Internet banking alebo VÚB Mobil banking.

Výšku limitu na výber alebo na platbu online si viete nastaviť

Výšku limitov na výber z bankomatu či online platby na vašej platobnej karte si môžete nastavovať cez Internet Banking či mobilnú aplikáciu VÚB Mobil Banking, s ktorými viete spravovať peniaze a platby kedykoľvek z domu, navyše bezpečne.

Môže vás zaujímať

Ako nás kontaktovať

Potrebujem odložiť splátku

Čo všetko vybavím bez pobočky

Ako platiť bezpečne

Čo mám robiť s investíciami

Ako môžeme spolu pomôcť