• Žiadny návrh

VÚB vylepšila mobilnú aplikáciu, firemné produkty dostali nový vzhľad

"

 

Nedávno sme priniesli novú verziu aplikácie,
ktorú vám bližšie predstavíme

Najnovšie si už osobný a firemný účet v aplikácii už nepomýlite. Sú totiž farebne rozlíšené. Osobný účet zostal v zaužívanej oranžovej farbe, no firemný účet je už v novej zelenej farbe. Takto jednoducho presne viete s akým účtom práve pracujete a  z akého účtu vykonávate platbu. Farebné rozlíšenie je v aplikácii VÚB Mobil Banking viditeľné aj pri zadávaní platieb.

Aj pri prehľade vašich platobných kariet vidíte farebne rozlíšené súkromné a firemné platobné karty

Ako jedna z mála bánk v Európe pritom VÚB banka zabezpečila aj pridanie všetkých platobných kariet do mobilnej aplikácie VÚB Mobil Banking, ktorá podporuje aj kompletný manažment mobilných platieb.
 

Rýchle overenie pred hovorom

Medzi praktické vylepšenia patrí rozhodne to, že Vás VÚB banka dokáže automaticky identifikovať v prípade, že zavoláte do banky priamo z aplikácie VÚB Mobil Banking. Zavolať pritom viete z každej obrazovky vo vnútri aplikácie VÚB Mobil Banking. Dokonca môžete do Kontaktného centra zavolať aj z Rýchleho prístupu na domovskej stránke. Prinesie to skutočnú úsporu času. Pred vytočením sa vám zobrazia dve čísla – aj s medzinárodnou predvoľbou pri telefonovaní zo zahraničia.
 

Načítanie faktúry z PDF

Po novom môžete priamo z telefónu zaplatiť aj faktúru, ktorú dostanete v PDF formáte – aplikácia si ju sama „preskenuje“ a automaticky načíta všetky platobné údaje.

Vyhnete sa tak možnému chybnému prepisovaniu dlhého IBANu a ďalších údajov. Aj QR kód uložený v telefóne je možné pridať do aplikácie a zaplatiť tak rýchlejšie s predvyplnenými údajmi. V Androide sa dá naskenovať z faktúry aj samotný IBAN.
 

Nové zobrazenie osobného poradcu

Pokiaľ máte pridelenú virtuálnu pobočku, môžete si nechať zobraziť vášho poradcu. Nájdete ho v menu Môj poradca. Na tejto karte si s ním môžete naplánovať aj osobné stretnutie. Podobné je to aj v prípade, ak máte prideleného osobného poradcu.
 

Rozšírené možnosti pre pôžičky

VÚB sa rozhodla uľahčiť aj viaceré procesy pri pôžičke. Ak ste podali žiadosť na pobočke, môžete s ňou následne pracovať v mobilnej aplikácii alebo v internetovom bankovníctve. Pri online a telefonickej žiadosti sa dá nahrať potrebná dokumentácia, ktorá je nutná na posúdenie bankou. Výhodou teda je, že návšteva pobočky nie je potrebná.

Ak budete mať problém doložiť dokumentáciu online formou, pracovník banky dokáže žiadosť doriešiť pri návšteve, nová žiadosť nie je potrebná.

Novinkou je zároveň refinancovanie pôžičky online, kedy sa dá požičaná suma aj navýšiť. Doteraz to bolo možné iba na pobočke.
 

Využívajte aplikáciu či vklad cez bankomat

Aj kvôli pretrvávajúcej pandémii koronavírusu je vhodnejšie vybaviť požiadavky online. VÚB ponúka komplexnú aplikáciu a internetové bankovníctvo, s ktorými si dokážete pozrieť stav účtu, uhradiť faktúry, zakúpiť nové produkty či požiadať o pôžičku.

Pre vklad hotovosti má VÚB banka cez 145 pobočiek, pričom v tejto situácii je vhodnejšie využiť bankomaty s funkciou vkladomatu, ktorých máme už 90 a peniaze sú vám pripísané na bankový účet prakticky okamžite. Za vklad sa neplatí.

Odporúčané sú aj bezkontaktné platby kartou, kedy sa pri platbe do 50 eur nezadáva PIN kód. V prípade, že potrebujete peniaze vybrať, banka ponúka bezmála 600 vlastných bankomatov na celom Slovensku.

Aplikáciu VÚB poskytuje pre trojicu obchodov Google Play, App Store a App Gallery (Huawei zariadenia).

Po stiahnutí si ju viete veľmi ľahko aktivovať a využívať rôzne skvelé funkcie.
Všetky návody nájdete aj na tomto odkaze.

 

"

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.