VÚB už v predvianočnom období plní želanie klientov a opäť vylepšuje mobilnú aplikáciu
05.12.2018
Výber hotovosti z bankomatu bez použitia karty priamo cez aplikáciu VÚB Mobil Banking je ďalším vylepšením, ktoré prináša predovšetkým vyšší komfort pre klienta a posilňuje top postavenie aplikácie na slovenskom trhu. Banka mobilnú aplikáciu pravidelne vylepšuje a upravuje podľa želaní zákazníkov, ktoré neustále monitoruje.
Banka zavádza službu v prvej fáze pre majiteľov debetných kariet Visa Inspire, ktoré tvoria veľkú väčšinu zo všetkých kariet vydaných k bežným účtom VÚB pre fyzické osoby. V priebehu januára 2019 bude služba dostupná aj pre ostatné debetné karty vydávané VÚB bankou. Výber hotovosti mobilom bude dostupný v aplikácii VÚB mobil banking pre oba operačné systémy Andorid aj iOS.
„Vďaka novej službe klienti ušetria čas strávený pri vyklikávaní požiadavky na výber hotovosti na bankomate, pretože mobilná aplikácia výrazne zjednodušuje a zrýchľuje prácu s jeho obrazovkou”, hovorí Andrea Šipošová, vedúca oddelenia Kartových procesov VÚB. „Zároveň ani nie je nutné vybrať kartu zo svojej peňaženky. Stačí, ak si v mobilnej aplikácii zákazník vygeneruje jednorazový kód, ktorý následne prepíše do bankomatu VÚB”, dodáva. Platnosť kódu sú 3 minúty. Vygenerovať si kód na karte v aplikácii Mobil banking môže každý klient, ktorý je zároveň držiteľom karty. Nie je možné vygenerovať kód na platobných kartách vydaných k účtu, ktoré sú vydané na meno iného držiteľa.
Limit na jeden výber z bankomatu prostredníctvom mobilu je 200 euro a maximálny počet vygenerovaných kódov je 5 za deň. Na výber sa vzťahuje aj denný limit pre výber z bankomatu nastavený na karte.