• Žiadny návrh

O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD

 

„Komunikačné kampane nemajú presné stanovené hranice medzi offlinom a onlinom. Toto rozdeľovanie sa nám pri práci ukázalo ako neefektívne. V spolupráci s agentúrou TRIAD, budeme riešiť komunikáciu komplexne a veríme, že aj inšpiratívne,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.

Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer a spolumajiteľ TRIADu dodáva: "Z našich skúseností vieme, že najlepšie kampane vznikajú z dlhodobej spolupráce, ktorá nemá limity v rozdeľovaní na online a offline médiá a kde chémia agentúry a klienta funguje. Tešíme sa preto a výhru berieme ako príležitosť robiť spoločne s VÚB na omnoho hlbšej úrovni, ako je to na našom trhu zatiaľ zvykom."

Výberové konanie sa riadilo zásadami férového tendra. Prebiehalo len v  jednom kole medzi vybranými kandidátmi, kvôli efektivite a rešpektu voči času a nákladom zúčastnených agentúr.

Po 14 rokoch sa tak končí reklamná spolupráca VÚB banky s agentúrou Istropolitana Ogilvy, ktorej by sme chceli poďakovať za veľa dobrej práce pre našu značku a za koncepty, ktoré sú a budú súčasťou nášho VÚB príbehu. Vďaka patrí aj  agentúre This is Locco, s ktorou spolupráca trvala dva roky a bola tiež veľmi dobrá.

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.