Služba Kontakt
O službe Kontakt
So službou Kontakt získate okamžitý prístup k vašim účtom, vybraným službám a zadávaniu bankových operácií spolu s naším profesionálnym poradenstvom.
Sme vám k dispozícii na čísle:
0850 123 000
na Slovensku
+421 248 555 970
v zahraničí
Odteraz sa viete s bankou spojiť ešte jednoduchšie
Zavolajte nám z aplikácie Mobil banking a ušetrite čas zdĺhavým overovaním identity. Vďaka službe Kontakt priamo v aplikácii je to jednoduchšie, rýchlejšie a bezpečnejšie.
Ako na to?
- Prihláste sa do Mobil bankingu 4-miestnym mobilným PIN-om alebo biometriou
- V pravom dolnom menu sa zobrazí oranžová ikona blesku
- Po jej zakliknutí vybrať prvú možnosť Kontakt
- Po spojení už od vás nebudeme potrebovať overiť prihlásenie bezpečnostným prvkom
Výhody
- možnosť získať informácie o produktoch, úrokových sadzbách, kurzovom lístku a cenníku,
- poradenstvo pre produkty a služby poskytované bankou.
Ak využívate Nonstop banking získavate aj ďalšie výhody aj bez potreby dátového pripojenia:
- zriadenie a úprava vybraných produktov cez telefón bez potreby návštevy pobočky,
- možnosť realizovať platobné príkazy,
- nastaviť SMS/emailové upozornenia, nastaviť limity na bezpečnostných prvkoch a platobných kartách.
Služby
Účty a Platby
- zadanie jednoduchého platobného a zahraničného platobného príkazu, trvalých a automatických prevodov a nastavenie inkasa
- zistenie aktuálneho zostatku a pohybov na účte
- zaslanie potvrdení o platbách na email klienta
- nastavenie výpisov k účtu
- modifikácia účtov (tj.úprava účtu podľa potrieb klienta)
Platobné karty
- blokácie platobných kariet
- deaktívácia a aktivácia platobných kariet
- informácie o transakciách realizovaných platobnými kartami
- nastavenie notifikácií k platobným kartám
- nastavenie limitov platobných kariet
- vydanie platobnej karty
Úvery
- uzatvorenie zmluvy k VÚB pôžičke cez telefón
- uzatvorenie zmluvy k Flexidebetu cez telefón
- uzatvorenie zmluvy ku kreditnej karte
Služby pre Vás
- poradenstvo a pomoc
- blokovanie
- bezpečnosť
- nahlásenie hotovostných a zmenárenských operácií
- potvrdenia ku produktom a službám bez návštevy pobočky
- cestovné poistenie a poistenie osobných veci
- dohodnutie stretnutia na pobočke banky
Zriadenie
Službu Kontakt môžete získať na ktorejkoľvek pobočke alebo cez webový formulár zriadením služby Nonstop Banking, ktorého je súčasťou. Zriadenie služby Nonstop Banking je zadarmo a nie je podmienené využívaním iného produktu banky. Zriadením služby Nonstop Banking získavate automaticky a zadarmo prístup ku všetkým službám Nonstop Banking:
- Internet Banking
- Mobil banking
- Služba Kontakt
- e Platby
Prihlásenie
Do služby Kontakt sa prihlasujete prostredníctvom
- identifikačného čisla (ID)
- V druhom kroku potvrdzujete prihlásenie jedným z bezpečnostných prvkov SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný Token alebo Token
V prípade, že na službu Kontakt zavoláte z aplikácie VÚB Mobil Banking, prihlasovanie nebude potrebné a svoju požiadavku tak vybavíte rýchlejšie.
V prípade zablokovania hesla na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu nie je potrebná návšteva pobočky banky. Stačí sa obrátiť telefonicky na službu KONTAKT, kde vám na počkanie po korektnej identifikácii vygenerujú nové prihlasovacie heslo.
Platbu z vlastného účtu môžete zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte. Ak však platbu zadávate z účtu iného majiteľa (t.j. z účtu, ku ktorému vám bolo pridelené oprávnenie na realizáciu platieb), môžete platbu zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte, a zároveň maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na osobu, ktorý vám definoval majiteľ daného účtu.
Pred volaním na linku Služby Kontakt si pripravte vaše identifikačné číslo na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu. V prípade potreby si automatický hlasový systém vyžiada od vás identifikačné číslo. Vyberte si voľbu, ktorá najviac zodpovedá vašej požiadavke a následne budete spojený s našim operátorom.
V prípade, že na službu Kontakt zavoláte z aplikácie VÚB Mobil Banking, prihlasovanie nebude potrebné a svoju požiadavku tak vybavíte rýchlejšie.
V prípade, že sú naši operátori zaneprázdnení vybavovaním požiadaviek iných klientov, prosíme využite iné spôsoby komunikácie s nami. Môžete si s nami chatovať na našej webovej stránke, napísať nám správu cez kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail na našu adresu kontakt@vub.sk.
Zadanie identifikačných údajov cez Službu Kontakt je ako predloženie občianskeho preukazu na pobočke banky. Prostredníctvom nich overíme Vašu totožnosť, aby sme Vám mohli poskytnúť konkrétne informácie týkajúce sa vašich produktov a služieb, prípadne vykonať bankové operácie podľa vášho želania.