Zachovajte si prístup k elektronickému bankovníctvu
Na správu Vašich osobných financií bude pre Vás dostupný iba nový Internet banking, ktorý ponúka moderné riešenia pre bezpečné bankovníctvo. Váš doterajší Internet banking sa nahrádza novou verziou. Aby ste si zachovali prístup, aktivujte si novú službu, ku ktorej získate nové prihlasovacie údaje.
Jednoduchá aktivácia nového Internet bankingu:
- Pripravte si počítač a telefón, na ktorý vám zašleme SMS.
- Prihláste sa do súčasného Internet bankingu a v menu kliknite na tlačidlo VÚB Online Banking. Prejdete pár krokmi a po úspešnom podpise zmluvy sa vám zobrazí nové identifikačné číslo, ktorým sa budete prihlasovať už do nového Internet bankingu.
- Po vygenerovaní nového identifikačného čísla na obrazovke kliknite na tlačidlo PRIHLÁSENIE, ktoré vás presmeruje do nového Internet bankingu. Na prihlásenie použite už nové identifikačné číslo a heslo, ktoré vám príde prostredníctvom SMS. Po prvom prihlásení budete vyzvaný na zmenu hesla, ktoré si nastavíte podľa seba, a máte hotovo.
- Do nového Internet bankingu sa budete prihlasovať na rovnakej stránke ako doteraz, ale s novým identifikačným číslom a novým heslom.
Manuál na stiahnutie
Najčastejšie otázky
Áno, zatiaľ pokým neobmedzíme pôvodný Internet banking, môžete používať oba. Naďalej vám zostávajú v platnosti pôvodné prihlasovacie údaje: ID, heslo a SMS autorizácia.
Zavolajte na službu Kontakt alebo navštívte ktorúkoľvek pobočku a požiadajte o vygenerovanie nového hesla. Bude vám zaslané v SMS na vaše telefónne číslo.
Ak chcete aktivovať VÚB Online Banking pre dieťa, musíte najskôr dokončiť svoju aktiváciu nového VÚB Online Bankingu. Za úspešné dokončenie vašej aktivácie sa považuje moment prvého prihlásenia do vášho nového Internet bankingu. Následne viete začať aktiváciu maloletého vo svojom pôvodnom Internet bankingu a pokračovať v novej mobilnej aplikácii maloletého dieťaťa. Maloletý sa stane používateľom novej mobilnej apky VÚB Banking.
Patríte medzi vybraných klientov, ktorým bolo umožnené aktivovať si nový VÚB Online Banking bez potreby mobilnej aplikácie. Ostatní klienti majú možnosť začať aktiváciu v Internet bankingu alebo mobilnej aplikácii a dokončiť ju v novej mobilnej aplikácii VÚB Banking. Presný postup, ako začať aktiváciu v Internet bankingu, nájdete v manuáli pre aktiváciu VÚB Online Bankingu.
Ak ste ešte nezačali aktiváciu nového VÚB Online Bankingu cez Internet banking, je potrebné začať aktiváciu v pôvodnom Internet bankingu a dokončiť ju v novom Internet bankingu. Po jej úspešnom dokončení a prihlásení sa do nového Internet bankingu môžete začať aktiváciu novej mobilnej aplikácie v časti: Nastavenia > Zariadenia > Aktivácia mobilnej aplikácie a postupovať podľa jednotlivých krokov. Po stiahnutí mobilnej aplikácie a jej úspešnej aktivácii budete môcť využívať novú mobilnú aplikáciu. Na prihlásenie do aplikácie, ako aj potvrdzovanie transakcií, budete využívať 6 – 8-miestny PIN kód, ktorý si nastavíte, alebo si môžete nastaviť odtlačok prsta či skenovanie tváre.
Dôvodom zmeny je, že ste si aktivovali novú mobilnú aplikáciu VÚB Banking. Automaticky sa vám zmenil spôsob prihlasovania do nového Internet bankingu. Po novom sa budete prihlasovať cez nové ID používateľa a digitálny kód. Tieto údaje sa zobrazia po kliknutí na Digitálny kód vpravo dole na domovskej obrazovke novej mobilnej aplikácie.
Po aktivácii novej mobilnej aplikácie sa už neviete vrátiť k pôvodnému spôsobu prihlasovania do nového Internet bankingu.