6 tipov, s ktorými zvládnete každú reklamáciu.
Reklamácia transakcie platobnou kartou
V prípade, že chcete reklamovať transakciu vykonanú platobnou kartou, môžete tak urobiť:
- telefonicky cez kontaktné centrum
- osobne v ktorejkoľvek pobočke VÚB
- mailom na adrese kontakt@vub.sk
Reklamácia nedodania tovaru
V prípade, že reklamujete nedodanie tovaru, je potrebné:
- priložiť komunikáciu s obchodníkom, kde ste ho informovali o nedodaní tovaru, a takisto odpoveď od obchodníka
- priložiť kópiu objednávky, ak ju máte
- uviesť presný popis tovaru, ktorý ste si objednali (napr. tenisky Nike, veľkosť 39)
- dátum, kedy mal byť tovar dodaný – reklamáciu je možné podať až po uplynutí doby na dodanie tovaru
Zrušenie rezervovania ubytovania
V prípade zrušenia rezervovaného ubytovania či zájazdu je potrebné:
- doložiť objednávku ubytovania/zájazdu s podmienkami storna
- dokázať, či ste rezerváciu rušili vy alebo ju zrušil obchodník (COVID19)
- doložiť potvrdenie o zrušení rezervácie
- priložiť komunikáciu s obchodníkom
Zrušenie letu
V prípade zrušenia letu je potrebné:
- uviesť číslo rezervácie a detaily letu (dátum letu, destinácia a pod.)
- dokázať, či let bol zrušený vami alebo leteckým dopravcom
- priložiť komunikáciu s leteckým dopravcom, príp. sprostredkovateľom, cez ktorého ste zakúpili letenku (žiadosť o vrátenie prostriedkov a odpoveď)
Dodanie poškodeného alebo iného tovaru
V prípade dodania poškodeného alebo iného tovaru – platba kartou na dobierku kuriérskej spoločnosti:
-
priložiť komunikáciu s obchodníkom a kuriérskou spoločnosťou, kde ste ich informovali o chybnom dodaní, a takisto odpoveď od obchodníka
-
je nevyhnutné tovar vrátiť, resp. sa o to pokúsiť:
-
v prípade vrátenia tovaru uviesť sledovacie číslo zásielky, kedy bola zásielka odoslaná, akým spôsobom, na akú adresu a kedy ju prevzal obchodník
-
ak tovar nie je možné vrátiť, je potrebné preukázať dôvod, prečo vrátenie nie je možné, a zároveň obchodníka informovať, že prijatý tovar má u seba pripravený na vyzdvihnutie obchodníkom
-
-
priložiť kópiu objednávky, resp. detailný opis objednaného tovaru (napr. dámske tenisky, biele, veľkosť 38)
-
detailný popis a fotografie, v čom sa prijatý tovar nezhoduje s objednaným (napr. nesprávna veľkosť, materiál nezodpovedá opisu, tovar je poškodený, doručený bol úplne iný tovar)
Reklamácia zneužitej karty
V prípade, že reklamujete zneužitie karty, je potrebné:
- ihneď po zistení zablokovať kartu
- preveriť si, či transakcie neuskutočnil niekto z rodiny či blízkeho okolia
- potvrdiť, že boli dodržané zásady bezpečnosti a neboli poskytnuté bezpečnostné a prístupové prvky (napr. prihlasovacie údaje do Mobilného bankovníctva, pridanie karty do Peňaženky a pod.)
- presne uviesť všetky reklamované transakcie
- odporúčame podať trestné oznámenie na polícii