Kontakt Internet banking IB Search ×

20.09.2021

Režim pobočiek VÚB počas mimoriadnych opatrení

Vážení klienti,

väčšina našich pobočiek je otvorená podľa štandardných otváracích hodín. Záleží nám na ochrane zdravia našich klientov a zamestnancov, preto sme ešte viac zvýšili úroveň dezinfekcie a dodržiavame všetky preventívne opatrenia.


Prosíme Vás, aby ste do priestorov pobočky vstupovali po jednom a to na vyzvanie pracovníkov. Regulujeme počet osôb, ktoré sa môžu nachádzať v pobočkách v zmysle platných nariadení. Rešpektujte prosím, že vstup do priestorov sa riadi podľa aktuálnej vyhlášky vzhľadom na platné pravidlá v COVID Automate.

Odporúčame, aby ste pri správe osobných financií uprednostnili elektronické kanály a pre vklady a výbery hotovosti využili sieť bankomatov a vkladomatov, ktoré pravidelne dezinfikujeme.

Režim pobočiek

ZELENÉ, ORANŽOVÉ A ČEERVENÉ OKRESY:  Pobočky v týchto okresoch podľa platného COVID automatu majú uvedený režim "ZÁKLAD". 
To znamená, že vstup na pobočku majú všetky osoby bez ohľadu na testovanie, očkovanie či prekonanie ochorenia COVID-19. 

BORDOVÉ OKRESY: Pobočky v týchto okresoch podľa platného COVID automatu majú uvedený režim "ZAOČKOVANÍ, OTESTOVANÍ A PO PREKONANÍ COVIDu".
Banka je podľa vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva SR oprávnená požadovať od osoby vstupujúcej do prevádzky predloženie príslušného dokladu, ktorý preukazuje niektorú z týchto skutočností.

AKTUÁLNE sa to týka pobočiek v okresoch: Bardejov, Rožňava, Skalica, Holíč, Krupina

 

Na pobočku sa dá aj objednať

V dôsledku pandémie môžu byť kapacity pobočiek obmedzené. Naši kolegovia na pobočkách vybavujú v rámci svojich možností všetkých klientov, avšak veľmi odporúčame možnosť objednania sa. Dá sa tak urobiť:

1. cez aplikáciu VÚB Mobil Banking, kde by ste mali nájsť kontakt na svoju bankovú poradkyňu / bankového poradcu a môžete sa s ňou / s ním ohľadom Vašej požiadavky rýchlo a ľahko spojiť.

Ak nemáte žiadneho prideleného poradcu, využite stále aplikáciu a zavolajte cez ňu na službu Kontakt 0850123000, kde Vás kolegovia usmernia a môžu Vám dohodnúť stretnutie na preferovanej pobočke. Volanie na Kontakt cez mobilnú aplikáciu zjednoduší Vašu identifikáciu, skráti celý telefonát o niekoľko minút a tým pádom šetrí nielen Vás čas, ale umožní banke vybaviť oveľa viac ďalších klientov. 

2. cez email kontakt@vub.sk
3. osobne na pobočke