Ako funguje banka
na diaľku

Publikované: 20.11.2020

Robíme maximum, aby sme vám uľahčili život. Ak nemáte čas, nemôžete odísť z domu, ste neustále pracovne vyťažení alebo sa jednoducho bojíte o svoje zdravie alebo zdravie svojich blízkych, máme pre vás jednoduché riešenie. Neustále rozširujeme služby, ktoré dokážete vybaviť z vašej obývačky alebo počas pauzy z práce, bez toho, aby ste museli navštíviť pobočku. Keď sa dá na diaľku pracovať, vaše deti a vnúčatá sa môžu na diaľku učiť, tak prečo by nebolo možné vybaviť na diaľku aj banku? Využite možnosti videobankingu a telebankingu.

Snažíme sa vyjsť maximálne v ústrety vašim potrebám. K nášmu Internet bankingu a mobilnej aplikácii, ktorá patrí k najobľúbenejším a najlepším na Slovensku, pribudli nové služby na  diaľku. Ak uprednostňujete priamy kontakt a nemáte problém zastaviť sa na našich pobočkách, radi vás uvidíme. Neustále však rastie počet klientov, ktorí radšej vybavia čo potrebujú z domu. Dôvody môžu byť rôzne. Nemá kto postrážiť deti, máte zamestnanie, ktoré vám nedovolí nájsť si dostatok času na návštevu pobočky, alebo máte obavy o svoje zdravie. Práve sme pre vás rozšírili služby, ktoré bezproblémovo vyriešite telefonicky alebo videohovorom s bankovými poradcami z našich pobočiek. Netreba nikam chodiť, čakať, tlačiť papiere, podpisovať ani cestovať. Služby videobanking a telebanking sú bezpečné, jednoduché a zvládnete ich naozaj bez problémov.

Telebanking a videobanking na jednom mieste

Ako to prebieha? Telefonicky, mailom alebo zaslaním online žiadosti z mobilnej aplikácie VÚB Mobile banking či VÚB Internet bankingu si dohodnete online stretnutie s vaším osobným poradcom alebo bankárom. Je na vás, či sa chcete poradiť telefonicky (telebanking), osobne, alebo môžete mať online video stretnutie cez Microsoft Teams (videobanking). Videobanking umožňuje bankárovi ukázať vám všetky potrebné materiály. Navyše je to bezpečné, keďže svojho bankového poradcu poznáte, viete, s kým sa rozprávate. Radi vám poradíme aj v rámci 24-hodinovej služby Kontakt na čísle 0850 123 000.
Ak nemáte skúsenosti napríklad s videohovorom, môžete si nechať poradiť od vášho dieťaťa alebo vnúčaťa. Ak nepochodíte, tak sa s nami spojte telefonicky a naši kolegovia z pobočiek vám ochotne pomôžu a poradia, ako na to.

Ak nemáte skúsenosti napríklad s videohovorom, môžete si nechať poradiť od vášho dieťaťa alebo vnúčaťa. Ak nepochodíte, tak sa s nami spojte telefonicky a naši kolegovia z pobočiek vám ochotne pomôžu a poradia, ako na to.

Jednoduchá a bezpečná identifikácia či nové služby

Vďaka novým funkciám, ktoré v polovici minulého roka pribudli v Internet bankingumobilnej aplikácii, vás bezpečne a jednoducho identifikujeme, ušetríte čas a vyhnete sa stresu. Priamo v Internet bankingu a mobilnej aplikácii, v časti „Môj osobný poradca/Môj osobný bankár“, nájdete kontakt na svojho poradcu/osobného bankára a zároveň si tam s ním viete dohodnúť stretnutie.

Cez mobilnú aplikáciu navyše môžete kontaktovať operátora cez službu Kontakt, podrobný postup nájdete aj na www.vub.sk/nadialku.

Okrem vašej automatickej identifikácie dnes viete v mobilnej aplikácii či Internet bankingu „podpísať“ potrebné dokumenty a po novom môžete bez návštevy pobočky požiadať o viaceré služby.

V prípade, ak je z vašej strany potrebné dokladať dokumentáciu, ako napríklad pri posúdení žiadosti o bezúčelovú VÚB pôžičku, jednoducho priložíte fotokópie priamo do elektronickej žiadosti. Žiadosť sa po odoslaní dostane na pobočku, prípadne priamo k vášmu osobnému online poradcovi a ešte v rámci toho istého dňa budeme na vašej požiadavke pracovať. Navyše už nikdy nemusíte zháňať papiere k vašej pôžičke či investícii, pretože všetku dokumentáciu budete mať „odloženú“ priamo v mobilnej aplikácii alebo v Internet bankingu. Do skorého videnia alebo počutia, tešíme sa na vás.

Služby, o ktoré môžete požiadať cez telebanking a videobanking

  • aktualizáciu osobných údajov,
  • zriadenie nového VÚB účtu pre existujúcich klientov, úpravy na účte,
  • zriadenie sporiaceho účtu,
  • zriadenie povoleného prečerpania na účte,
  • vydanie kreditnej karty,
  • zriadenie termínovaného účtu,
  • požiadať o novú bezúčelovú pôžičku s jedným žiadateľom (či zmeniť podmienky na  existujúcej),
  • investovať do podielových fondov, zriadenie investičného sporenia a zároveň zriadenie služby investičného poradenstva,
  • uzavrieť životné poistenie, n zavolať cez službu Kontakt bez nutnosti dodatočného overenia vašej identity,
  • a dokonca realizovať zmeny vo vašej dôchodkovej správcovskej spoločnosti VÚB Generali.

 

Tieto stránky využívajú Cookies. Viac informácií o tom, ako používame cookies a ako môžete zmeniť ich nastavenia, nájdete v Zásadách spracúvania cookies - viac možností.

Súhlasím