Kontakt Internet banking IB Search ×

Prečo si nastaviť upozornenia?

SMS upozornenia o pohyboch na účte sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka. Odporúčame Vám zvoliť si bezplatné formy upozornení v podobe PUSH notifikácii alebo e-mailu. Pre PUSH notifikácie je potrebné mať aktivovanú aplikáciu VÚB Mobil Banking.

Upozornenie môže byť zasielané formou notifikácii PUSH/Schránka správ, e-mailom alebo SMS.


Aplikáciu si stiahnete na

Google play App Store

  •   Upozornenie o prihlásení
     

  • Upozornenie o zrealizovanej transakcii
  • Upozornenie o nezrealizovanej platbe
  • Upozornenie o prijatí inkasa
     

  • Upozornenie na autorizáciu debetnou kartou
  • Upozornenie na autorizáciu kreditnou kartou
  • Upozornenie o dlžnej sume kreditnej karty
  • Upozornenie o zaúčtovaní splátky kreditnej karty

Nastaviť si upozornenia je možné v časti Nastavenie:

  1. Vstúpte do Nastavení a vyberte možnosť Upozornenia.
     
  2. Na obrazovke Upozornenia si vyberte účet, prihlasovanie alebo kartu, ku ktorej chcete upozornenia nastaviť
     
  3. Vyberte si požadovaný druh upozornenia a kliknite na Pridať upozornenie (ikona +). Následne zvoľte, ako chcete mať upozornenia zasielané (e-mail, SMS, PUSH/ schránka správ).
     
  4. V prípade zvolenia PUSH/Schránka správ sa automaticky doplní meno prihláseného klienta. Upozornenia vám budú chodiť na všetky zariadenia, kde máte aktivovanú aplikáciu VUB Mobil Banking
    1. Pre ostatné formy zasielania vyplňte telefónne číslo, e-mailovú adresu, na ktorú chcete mať upozornenia zasielané (Možné spôsoby zasielania upozornení závisia od typu produktu a druhu upozornenia)
    2. Súčasne zvoľte minimálnu sumu transakcie, od ktorej chcete byť upozorňovaní.
    3. Potvrďte tlačidlom Potvrdiť

 

V časti Profil upozornení  si môžete nastaviť nezasielanie SMS v učenom čase, prípadne nastaviť emailové adresy alebo jazyk pre zasielané upozornenia.

  1. Vstúpte do Menu, kliknite na Nastavenie a vyberte možnosť Upozornenia
     
  2. Kliknite na Upozornenia (v hornej lište). Následne vyberte požadovanú záložku, na ktorej chcete nastaviť upozornenie (napr. účty)
     
  3. Kliknite na upozornenie, ktoré chcete zmeniť (napr. Upozornenie o zrealizovanej transakcii). Po kliknutí sa Vám zobrazí detail upozornenia.
     
  4. Následne kliknite na + PRIDAJ UPOZORNENIE
     
  5. Vyberte Typ kontaktu. Zobrazia sa Vám možnosti (Push/schránka správ, EMAIL, SMS)
     
  6. Kliknitím vyberte typ upozornenia, ktoré chcete nastaviť (napr. PUSH/Schránka správ)
     
  7. Zadajte, od akej sumy chcete dostávať upozornenia a následne potvrďte nastavenie tlačidlom POTVRDIŤ.
     
  8. Zobrazí sa informácia o úspešnom nastavení Upozornenia
     
  9. Ak chceme meniť existujúce upozornenie, potiahnete na danom upozornení prstom sprava doľava (zobrazia sa možnosti ZMENIŤVYMAZAŤ).