Zanechajte nám kontakt a my vám zavoláme späť.
Radi vám odpovieme na vaše otázky.
Nájdite vašu najbližšiu pobočku.
Ako to funguje?
- krokOdlomíte nálepku od zvyšnej časti plastu.
- krokNalepte nálepku najlepšie na vec, ktorú máte väčšinou pri sebe počas dňa.
- krokMôžete platiť všade na miestach, ktoré sú označené logom pre bezkontaktné platby.
Najčastejšie kladené otázky
Je platba Visa Inspire Wave 2 Pay bezpečná?
- Nálepka Visa Inspire Wave 2 Pay nalepená na vašom mobilnom telefóne vám zostáva po celý čas platby v ruke a môžete tak po celý čas dohliadať na jej priebeh.
- Staráme sa o bezpečnosť vašej nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay. Platby prostredníctvom nálepky sú monitorované, čím zabezpečujeme včasné odhalenie prípadného zneužitia platobnej karty neoprávnenou osobou.
- V záujme ochrany vašich peňazí sa s vami môže telefonicky skontaktovať zamestnanec banky, aby overil niektoré použitie vašej nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay.
Ako ochrániť nálepku Visa Inspire Wave 2 Pay pred zneužitím a poškodením?
- Chráňte nálepku Visa Inspire Wave 2 Pay pred magnetickým poľom a mechanickým poškodením, aby nedošlo k jej odlepeniu.
- PIN kód si neuchovávajte v blízkosti nálepky.
- PIN kód neoznamujte iným osobám ani polícii či pracovníkom banky.
- Pri zadávaní PIN kódu sa vždy presvedčte, že jeho zadanie nesleduje iná osoba.
- Buďte prítomní pri každom použití nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay.
- Snažte sa mať po každej platbe písomný doklad o použití nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay.
Čo robiť v prípade straty alebo krádeže?
Ak dôjde k strate alebo odcudzeniu nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay, postup je rovnaký, ako keď stratíte svoju debetnú kartu. Stratu, krádež alebo vaše podozrenie zo zneužitia nálepky ihneď oznámte 24-hodinovej službe KONTAKT, ktorá okamžite nálepku zablokuje:
KONTAKT 0850 123 000 alebo zo zahraničia +421 2 48 55 59 70
Požiadajte o znovuvydanie nálepky Visa Inspire Wave 2 Pay.