• No suggestion

Vybaviť všetko potrebné môžete aj z domu

"

Robíme maximum, aby sme Vám uľahčili život. Ak nemáte čas, nemôžete odísť z domu, ste neustále pracovne vyťažení alebo sa jednoducho bojíte o svoje zdravie alebo zdravie svojich blízkych, máme pre Vás jednoduché riešenie. Neustále rozširujeme služby, ktoré dokážete vybaviť z Vašej obývačky alebo počas pauzy z práce, bez toho, aby ste museli navštíviť pobočku.

Snažíme sa vyjsť v ústrety Vašim potrebám. K nášmu internet bankingu a aplikácii VÚB Mobil Banking, ktorá patrí k najobľúbenejším a najlepším na Slovensku, pribudli nové služby na diaľku. Ak uprednostňujete priamy kontakt a nemáte problém zastaviť sa na našich pobočkách, radi Vás uvidíme. Neustále však rastie počet klientov, ktorí radšej vybavia to, čo potrebujú z domu. Dôvody môžu byť rôzne. Nemá kto postrážiť deti, máte zamestnanie, ktoré Vám nedovolí nájsť si dostatok času na návštevu pobočky, alebo máte obavy o svoje zdravie. Práve pre Vás sme rozšírili služby, ktoré bezproblémovo vyriešite telefonicky alebo video hovorom s Vašim bankovým poradcom. Netreba nikam chodiť, čakať, tlačiť papiere, podpisovať ani cestovať. Služby na diaľku sú bezpečné a jednoduché a zvládnete ich naozaj bez problémov.

Jednoduchá a bezpečná identifikácia a nové služby

Cez banku v mobile alebo cez internet toho viete vybaviť naozaj veľa a to kdekoľvek ste. Potrebujete zmeniť svoje údaje, zriadiť si nejaký nový produkt alebo službu, uhradiť faktúry? To nie je vôbec problém. V internetovom alebo mobilnom bankovníctve máte prehľad o všetkých účtoch, platbách, úveroch a svoje produkty si môžete jednoducho zriadiť aj spravovať – nastaviť si limity pre platby a výbery, zmeniť nastavenia pre služby Google Pay či Apple Pay. Ak potrebujete s čímkoľvek poradiť, stačí využiť formulár v sekcii Žiadosť a my si s tým už poradíme.

Cez mobilnú aplikáciu môžete kontaktovať priamo operátora na službe Kontakt a navyše Vás pri takomto volaní vieme ľahko identifikovať, overiť a tým vybaviť vašu požiadavku ešte rýchlejšie.

Okrem vašej automatickej identifikácie dnes viete v mobilnej aplikácii či Internet bankingu “podpísať” potrebné dokumenty a po novom môžete bez návštevy pobočky požiadať o nasledujúce:

  • aktualizáciu osobných údajov,
  • zriadenie nového VÚB účtu pre existujúcich klientov, úpravy na účte,
  • zriadenie sporiaceho účtu
  • zriadenie povoleného prečerpania na účte
  • vydanie kreditnej karty,
  • zriadenie termínovaného účtu,
  • požiadať o novú bezúčelovú pôžičku s jedným žiadateľom (či zmeniť podmienky na existujúcej),
  • investovať do podielových fondov, zriadenie investičného sporenia a zároveň zriadenie služby investičného poradenstva
  • uzavrieť životné poistenie,
  • zavolať na Službu Kontakt bez nutnosti dodatočného overenia vašej identity,
  • a dokonca realizovať zmeny vo vašej dôchodkovej správcovskej spoločnosti VÚB Generali.

V prípade, ak je z Vašej strany potrebné dokladať dokumentáciu, ako napríklad pri posúdení žiadosti o bezúčelovú VÚB pôžičku, jednoducho priložíte fotokópie priamo do elektronickej žiadosti. Žiadosť sa po odoslaní dostane na pobočku, prípadne priamo k vášmu osobnému poradcovi a ešte v rámci toho istého dňa budeme na Vašej požiadavke pracovať.

Navyše už nikdy nemusíte zháňať papiere k Vašej pôžičke či investícii, pretože všetku dokumentáciu budete mať “odloženú” priamo v mobilnej aplikácii alebo v Internet bankingu.

Poradíme Vám cez telefón, ale aj videohovor

Je na Vás, či sa chcete poradiť telefonicky, osobne alebo môžete mať online video stretnutie cez Microsoft Teams. Online video stretnutie umožňuje Vášmu poradcovi ukázať Vám všetky potrebné materiály. Navyše je to bezpečné, keďže svojho poradcu poznáte, viete, s kým sa rozprávate. Virtuálne stretnutie s Vašim poradcom z pobočky, ktorý Vás má na starosti, si dohodnete telefonicky, mailom alebo zaslaním žiadosti z aplikácie VÚB Mobil Banking či cez Internet banking. Radi Vám poradíme aj v rámci 24-hodinovej služby Kontakt na čísle 0850 123 000.

Ak z akéhokoľvek dôvodu nechodíte do pobočky banky alebo sa pohybujete po celom Slovensku a nechcete byť viazaný na konkrétnu pobočku, môžete Vaše požiadavky riešiť aj prostredníctvom virtuálneho poradcu, ktorý Vám bude k dispozícii rovnako ako bankový poradca v pobočke ale telefonicky.

Ak nemáte skúsenosti napríklad s video hovorom, spojte sa s nami telefonicky a naši kolegovia z pobočiek Vám ochotne pomôžu a poradia ako na to.

Ak ste doteraz nemali aktivované služby Nonstop bankingu, teda internetové alebo mobilné bankovníctvo, a teraz by sa Vám zišlo, nie je to žiadny problém, aktivujeme Vám ich aj na diaľku, stačí sa nám ozvať telefonicky na službu Kontakt.

Viac informácií o našich službách na diaľku nájdete na webe https://www.vub.sk/nadialku/

"

Needs our help?

We will answer to all your questions.