• No suggestion

VÚB vylepšila mobilnú aplikáciu, niektoré funkcie vás prekvapia

"

 

Rýchle overenie pred hovorom

Medzi praktické vylepšenia patrí rozhodne to, že vás VÚB banka dokáže automaticky identifikovať v prípade, že zavoláte do banky priamo z aplikácie VÚB Mobil Banking. Zavolať pritom viete z viacerých obrazoviek vo vnútri aplikácie VÚB Mobil Banking. Dokonca môžete do Kontaktného centra zavolať aj z Rýchleho prístupu na domovskej stránke. Prinesie to skutočnú úsporu času. Pred vytočením sa vám zobrazia dve čísla – aj s medzinárodnou predvoľbou pri telefonovaní zo zahraničia.


Načítanie faktúry z PDF

Po novom môžete priamo z telefónu zaplatiť aj faktúru, ktorú dostanete v PDF formáte – aplikácia si ju sama „preskenuje“ a automaticky načíta všetky platobné údaje.

Vyhnete sa tak možnému chybnému prepisovaniu dlhého IBANu a ďalších údajov. Aj QR kód uložený v telefóne je možné pridať do aplikácie a zaplatiť tak rýchlejšie s predvyplnenými údajmi. V Androide sa dá naskenovať z faktúry aj samotný IBAN.


Rozšírené možnosti pre pôžičky

VÚB sa rozhodla uľahčiť aj viaceré procesy pri pôžičke. Ak ste podali žiadosť na pobočke, môžete s ňou následne pracovať v mobilnej aplikácii alebo v internetovom bankovníctve. Pri online a telefonickej žiadosti sa dá nahrať potrebná dokumentácia, ktorá je nutná na posúdenie bankou. Výhodou teda je, že návšteva pobočky nie je potrebná.

Ak budete mať problém doložiť dokumentáciu online formou, pracovník banky dokáže žiadosť doriešiť pri návšteve, nová žiadosť nie je potrebná.

Novinkou je zároveň refinancovanie pôžičky online, kedy sa dá požičaná suma aj navýšiť. Doteraz to bolo možné iba na pobočke.


Ďalšie novinky:

  • pre lepšiu orientáciu začala banka farebne odlišovať produkty pre fyzické a právnické osoby
  • majiteľ účtu môže pridať notifikácie (PUSH) pre disponenta. Je to možné cez aplikáciu či internet banking. Po novom teda môže mať disponent prehľad o vykonaných transakciách na účte.
  • autorizácia transakcie s využitím 3D Secure bude dostupná nielen cez mPIN, ktorý si zvolil sám klient v mobilnom bankovníctve, ale aj odtlačkom prsta a Face ID. Maximálny limit bude do 200 eur, pri vyššej sume bude autorizácia zrealizovaná cez mPIN. O ďalších vylepšeniach Vás budeme informovať neskôr.


Využívajte aplikáciu či vklad cez bankomat

Needs our help?

We will answer to all your questions.