Používanie

Používanie VÚB POS Terminálu je jednoduché.
Zistite, ako fungujú potvrdenky, storno, predaj a ostatné funkcie aplikácie.

Ak chcete prijať platbu a vystaviť potvrdenku, postupujte takto:

Skôr než začnete predávať, otvorte aplikáciu VÚB POS Terminál a prihláste sa.

Predaj

Na domovskej obrazovke zadajte požadovanú sumu a kliknite na „Zaplatiť“.

Aplikácia iniciuje pripájanie terminálu a zákazník priloží platobnú kartu alebo svoj mobil/hodinky a pod. k vášmu zariadeniu. V prípade potreby zadá zákazník PIN ku karte a platba sa realizuje. Číslice na zadávanie PIN sú z bezpečnostných dôvodov náhodne rozmiestnené na displeji.

Dôležité:
Je potrebné, aby zákazník priložil platobnú kartu alebo mobil na miesto, kde sa nachádza NFC anténa vášho telefónu. Spravidla ide o miesto uprostred zadnej strany telefónu. Ak máte mobil v obale, môže sa stať, že signál nebude dostatočne silný a kartu nebude možné prečítať. Mobil z obalu vyberte. Kartu je potrebné pri mobilnom zariadení pridržať niekoľko sekúnd, po úspešnej transakcii zaznie zvukový signál.
 

 

Potvrdenie pre obchodníka

Po autorizácii platby (v prípade úspešnej aj zamietnutej platby) sa vám automaticky odošle e-mail s potvrdením o platbe na vami zadanú e-mailovú adresu.

Potvrdenie pre zákazníka

Zákazníkovi môžete potvrdenie o zaplatení poslať priamo z aplikácie e-mailom, SMS správou, načítaním QR kódu alebo cez aplikáciu WhatsApp či Viber.


Opätovné zaslanie potvrdenky

Potvrdenku o zaplatení je možné kedykoľvek znova odoslať a to prostredníctvom voľby „Platby“ vybraním konkrétnej transakcie a kliknutím na tlačidlo „Doklad“.

Storno

Ak ste sa pri zadávaní sumy transakcie pomýlili, poslednú úspešnú transakciu viete stornovať. Zvoľte voľbu „Storno“, kliknite na transakciu a zvoľte možnosť „Storno“.

Potrebujete poradiť?

Potrebujete poradiť?

Vyplňte krátky formulár a my sa vám ozveme.
Najčastejšie otázky a odpovede
Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.