• No suggestion

Reklamačný formulár pre obchodníkov

V prípade akýchkoľvek finančných nezrovnalostí v oblasti akceptácie platobných kariet prostredníctvom platobného terminálu, VÚB POS terminálu v mobile alebo platobnej brány eCard, vyplňte nasledujúci formulár a my Vás budeme v čo najkratšej dobe kontaktovať.

Údaje o obchodníkovi

+

    Údaje o reklamácii

    Vyberte niektorú z nasledujúcich oblastí:
    Duplicitné zaúčtovanie platby - vyberte v prípade, že transakcia bola zaúčtovaná viackrát.
    Nepripísaná platba - vyberte v prípade, že transakcia nebola pripísaná na Váš účet.
    Vrátenie platby zákazníkovi - vyberte v prípade, že je potrebné vrátiť platbu zákazníkovi na účet.
    Iná hodnota nákupu - vyberte v prípade, že hodnota nákupu bola v inej výške oproti zaúčtovanej sume.

    0/

    Spracúvanie vašich osobných údajov uvedených v kontaktnom formulári je oprávneným záujmom banky na účely riadneho vybavenia vašej žiadosti. Viac informácií o ich spracovaní nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov.



    Potrebujete pomoc?

    Odpovieme na všetky vaše otázky.