Používanie POS Terminálu v mobile
Ak chcete prijať platbu a vystaviť potvrdenku, postupujte takto:
Skôr než začnete predávať, otvorte aplikáciu VÚB POS Terminál a prihláste sa.
Predaj
Na domovskej obrazovke zadajte požadovanú sumu a kliknite na „Zaplatiť“.
Aplikácia iniciuje pripájanie terminálu a zákazník priloží platobnú kartu alebo svoj mobil/hodinky a pod. k vášmu zariadeniu. V prípade potreby zadá zákazník PIN ku karte a platba sa realizuje. Číslice na zadávanie PIN sú z bezpečnostných dôvodov náhodne rozmiestnené na displeji.
Dôležité:
Je potrebné, aby zákazník priložil platobnú kartu alebo mobil na miesto, kde sa nachádza NFC anténa vášho telefónu. Spravidla ide o miesto uprostred zadnej strany telefónu. Ak máte mobil v obale, môže sa stať, že signál nebude dostatočne silný a kartu nebude možné prečítať. Mobil z obalu vyberte. Kartu je potrebné pri mobilnom zariadení pridržať niekoľko sekúnd, po úspešnej transakcii zaznie zvukový signál.




Potvrdenie pre obchodníka
Po autorizácii platby (v prípade úspešnej aj zamietnutej platby) je možné potvrdenku odoslať priamo z aplikácie e-mailom, SMS správou alebo prostredníctvom iných komunikačných aplikácií dostupných v ponuke.
Potvrdenie pre zákazníka
Zákazníkovi môžete potvrdenie o zaplatení odoslať priamo z aplikácie e-mailom, SMS správou alebo prostredníctvom iných komunikačných aplikácií dostupných v ponuke.

Opätovné zaslanie potvrdenky
Potvrdenku o zaplatení je možné kedykoľvek znova odoslať a to prostredníctvom voľby „Transakcie“ vybraním konkrétnej transakcie a kliknutím na ikonu zdieľania v pravom hornom rohu.
Storno
Ak ste sa pri zadávaní sumy transakcie pomýlili, úspešnú transakciu viete stornovať. Vyhľadajte danú transakciu a zvoľte možnosť „Storno transakcie“.