Ak chcete prijať platbu a vystaviť potvrdenku, postupujte takto:
Skôr než začnete predávať, otvorte aplikáciu VÚB POS Terminál a prihláste sa.
Predaj
Na domovskej obrazovke zadajte požadovanú sumu a kliknite na „Zaplatiť“.
Aplikácia iniciuje pripájanie terminálu a zákazník priloží platobnú kartu alebo svoj mobil/hodinky a pod. k vášmu zariadeniu. V prípade potreby zadá zákazník PIN ku karte a platba sa realizuje. Číslice na zadávanie PIN sú z bezpečnostných dôvodov náhodne rozmiestnené na displeji.
Dôležité:
Je potrebné, aby zákazník priložil platobnú kartu alebo mobil na miesto, kde sa nachádza NFC anténa vášho telefónu. Spravidla ide o miesto uprostred zadnej strany telefónu. Ak máte mobil v obale, môže sa stať, že signál nebude dostatočne silný a kartu nebude možné prečítať. Mobil z obalu vyberte. Kartu je potrebné pri mobilnom zariadení pridržať niekoľko sekúnd, po úspešnej transakcii zaznie zvukový signál.




Potvrdenie pre obchodníka
Po autorizácii platby (v prípade úspešnej aj zamietnutej platby) sa vám automaticky odošle e-mail s potvrdením o platbe na vami zadanú e-mailovú adresu.
Potvrdenie pre zákazníka
Zákazníkovi môžete potvrdenie o zaplatení poslať priamo z aplikácie e-mailom, SMS správou, načítaním QR kódu alebo cez aplikáciu WhatsApp či Viber.

Opätovné zaslanie potvrdenky
Potvrdenku o zaplatení je možné kedykoľvek znova odoslať a to prostredníctvom voľby „Platby“ vybraním konkrétnej transakcie a kliknutím na tlačidlo „Doklad“.
Storno
Ak ste sa pri zadávaní sumy transakcie pomýlili, poslednú úspešnú transakciu viete stornovať. Zvoľte voľbu „Storno“, kliknite na transakciu a zvoľte možnosť „Storno“.
Potrebujete poradiť?
Na úvodnej prihlasovacej obrazovke aplikácie kliknite na „Zabudli ste heslo?“. Je potrebné zadať e-mailovú adresu, kde vám bolo zaslané prvotné jednorazové heslo do aplikácie (e-mail nájdete uvedený v zmluve o akceptácii platobných kariet s VÚB bankou). Na túto e-mailovú adresu vám pošleme link na obnovu hesla. Po kliknutí na link vám príde ďalší e-mail s novým jednorazovým heslom do aplikácie.
Zozadu, do stredu telefónu (nie na okraj)! Ak mobil nevie kartu (zariadenie) zachytiť, skontrolujte, či je vybraný z obalu.
Kartu/mobil/hodinky zákazníka prikladajte čo najbližšie k telefónu a pridržte, kým platba nie je potvrdená.
Kým platba nie je potvrdená (cca 1 sekundu).
Závisí to od nastavenia systémov banky vydavateľa karty. Limit pre jednu bezkontaktnú platbu je 50 eur alebo ak kumulatívny denný limit pre všetky za sebou nasledujúce bezkontaktné platby je 150 eur. Znamená to, že po prekročení týchto limitov bude musieť zákazník zadať PIN.
História platieb je prístupná v aplikácii, v kategórii „Platby“.
Dvomi spôsobmi – v menu po kliknutí na „Storno“ sa stránka presmeruje na históriu platieb. Tam je potrebné vybrať poslednú úspešnú transakciu vykonanú v daný deň a kliknúť na tlačidlo „Storno“. Prípadne môžete priamo vybrať danú transakciu v časti „Platby“.
Stornovať sa dá len naposledy zrealizovaná transakcia. Ak potrebujete stornovať staršiu transakciu, je potrebné zvoliť „Návrat“.
Použite funkciu „Návrat“. Na potvrdenie transakcie je potrebné zadať heslo pre „Návrat“, ktoré je uvedené v zmluve o akceptácii platobných kariet.
Heslo pre „Návrat“ je uvedené v zmluve o akceptácii platobných kariet, ktorú ste podpísali s VÚB bankou.
História platieb je prístupná v aplikácii pod kategóriou „Platby“.
Potvrdenia o transakciách zasielame na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste na tento účel uviedli v zmluve o akceptácii platobných kariet.