Internet banking umožňuje jednoduchý a bezpečný prístup k vašim financiám prostredníctvom internetu z pohodlia domova, práce aj zahraničia. Využívajte služby elektronického bankovníctva 24 hodín denne 7 dní v týždni.

 

Aké výhody prináša Internet banking?

  • moderný dizajn pre jednoduché a intuitívne ovládanie,
  • možnosť prispôsobiť si hlavnú stránku pre zrýchlenie navigácie a práce,
  • prehľadné informácie s užitočnými detailmi už na hlavnej stránke,
  • prehľad o pohyboch na účte, inkasách a platbách aj pomocou SMS/ e-mailových upozornení,
  • možnosť požiadať o úver či hypotéku cez Internet banking,
  • kontrolovať svoje investície a nákupovať podielové fondy cez Internet banking,
  • úsporu na poplatkoch za transakcie,
  • profesionálnu podporu na telefónnom čísle 0850 123 000.

Čo potrebujem na prihlásenie do Internet bankingu?

  • Identifikačné číslo (nájdete v zmluve k Internet bankingu) a heslo. Pri prvom prihlásení do Internet bankingu budete z bezpečnostných dôvodov vyzvaný na zmenu hesla,
  • aktivovanú SMS autorizáciu, Mobilný Token alebo Token,
  • podporovaný prehliadač

Aké internetové prehliadače sú odporúčané pre správne zobrazenie a využívanie funkcionalít?

  • Mozilla Firefox 6, 7 a vyšší (stiahni)
  • Chrome 13, 14 a vyšší (stiahni)
  • Internet Explorer 8.0 a vyšší (stiahni)
  • Safari 5.1 a vyšší (stiahni)
  • Opera 11.5 a vyšší (stiahni)

Na stránke vybraného prehliadača kliknite na „Free Download/ Prevziať prehliadač/ Stiahnite“ a po stiahnutí inštalačného súboru spustite a dokončite inštaláciu prehliadača podľa inštrukcií.

Po zadaní platby potrebujem potvrdenie o tom, že sa platba zrealizovala. Kde ho nájdem?

V službách Nonstop bankingu je možné vyžiadať dve rozdielne potvrdenia o platbe/ transakcii:

  1. Potvrdenie o platbe – toto potvrdenie nezaručuje zrealizovanie platby. Je to potvrdenie, že banka prijala platbu. Klient si ho môže vyžiadať už pri zadávaní platby, resp. dodatočne v čakajúcich platbách.
  2. Potvrdenie o transakcii – toto potvrdenie už zaručuje zrealizovanie transakcie. Toto potvrdenie je možné požiadať nielen pre platby, ale pre akúkoľvek transakciu zrealizovanú na  účte, ktorú je možné zobraziť v pohyboch na účte. Potvrdenie o transakcii si môžete v Internet bankingu vytlačiť kedykoľvek – v prípade čakajúcej platby ide o potvrdenie o zadaní transakcie, pri zrealizovanej platbe je to potvrdenie o jej spracovaní. Potvrdenie o zrealizovanej transakcii si nastavíte takto:
    V hlavnom menu v hornej lište si kliknite na ponuku „Účty“ a zvoľte „Prehľad pohybov na účte“. V poli „Môj účet“ si vyberte účet, z ktorého ste robili danú transakciu v časti „Môj účet“, a potvrďte tlačidlom „Filtrovať údaje“. V dolnej časti tabuľky sa zobrazí zoznam transakcií spracovaných na vybranom účte. V zozname si vyhľadajte danú transakciu. Kliknutím na danú platbu ju označíte a v spodnej časti sa vám sprístupní možnosť „Potvrdenie o transakcii“. Potvrďte ju a otvorí sa vám okno pre „Zaslanie dokumentu na vyžiadanie“, kde vyplňte svoju e-mailovú adresu a potvrďte tlačidlom „Odoslať“. Ak už máte vo svojom profile e-mailovú adresu zadanú, táto sa predvyplní – ak si želáte poslať potvrdenie na inú adresu, môžete tú predvyplnenú prepísať. Dané potvrdenie vám bude odoslané obratom.

Je možné použiť dokumenty vygenerované v Internet bankingu ako doklad?

Všetky elektronické dokumenty vytvorené v Nonstop bankingu na strane banky sú podpísané elektronickým podpisom banky a je možné použiť ich ako právne uznateľný doklad v elektronickej forme.

Ako mám postupovať, ak som v zahraničí a nemám aktivovanú SMS autorizáciu?

V tomto prípade je potrebné, aby klient poveril úradným splnomocnením osobu, prostredníctvom ktorej zriadime klientovi v pobočke SMS autorizáciu. Stiahnite si formulár o udelení plnej moci

 

Poslať známemu

Aktuality