Kontakt Internet banking IB Search ×

  1. Najčastejšie otázky klientov: Pozrite sa, či nemáme odpoveď aj pre Vás

    Naša služba Kontakt (0850 123 000, kontakt@vub.sk) sa napriek nesmiernej snahe pomôcť všetkým klientom VÚB banky či už doma alebo v zahraničí, dostala do situácie, kedy nestíha v krátkom čase vybaviť všetky Vaše podnety.

    Preto sme sa rozhodli pripraviť zoznam najčastejších otázok alebo problémov, ktoré máte a kvôli ktorým sa snažíte spojiť s našim call centrom.

    Tento zoznam budeme pravidelne podľa potreby aktualizovať. Chceme Vás veľmi pekne poprosiť, aby ste si vždy na tomto mieste najprv pozreli, či nenájdete odpoveď aj na tú Vašu otázku.

    FACEBOOK: Nezabudnite, že pre základné informácie,
    nie systémové, teda také, ktoré si nevyžadujú asistenciu call centra, môžete napísať aj správu cez Facebook na tomto linku.  Urobíme všetko preto, aby ste aj takto dostali čo najrýchlejšie odpovede k bežným službám.

  2. Všetky informácie k odkladu splátok Už čoskoro pre Vás spustíme jednoduchšie a rýchlejšie vybavenie žiadosti pred odklad splátok priamo cez náš web. Práve preto sme sa rozhodli momentálne pozastaviť prijímanie nových žiadostí.
  3. Čo viete vyriešiť bez návštevy pobočky – IB, MB a platbyVÚB banka Vám prostredníctvom Internet a Mobil bankingu umožňuje spravovať širokú škálu služieb bez potreby návštevy pobočky.
    S platbami častokrát súvisia aj reklamácie, takže Vám v tomto texte poradíme čo ďalej. Zároveň Vás chceme upozorniť, aby ste najmä v tejto dobe boli ostražití a vyvarovali sa nákupom na podozrivých weboch alebo u podozrivých obchodníkov.
  4. Pobočky VÚB banky, otváracie hodiny a opatrenia na ochranu zdraviaV situácii okolo epidémie pristupujeme mimoriadne zodpovedne. Preto sme upravili otváracie doby pobočiek a pripravili sme aj opatrenia na ochranu zdravia zamestnancov i klientov.