• Žiadny návrh

VÚB Mobil Banking špeciálne pre klientov Magnifica

Okrem rozdielneho dizajnu však Magnifica klienti majú v aplikácii informácie o svojom osobnom bankárovi aj s jeho kontaktom a s možnosťou naplánovať si s ním osobné stretnutie. Priamo v aplikácii sa dá realizovať aj zmena osobného bankára bez toho, aby ste museli ísť na pobočku. A samozrejme tam nájdete aj kompletné informácie o výhodách špeciálne len pre Vás.

Vo VÚB banke však neustále pracujeme na vylepšovaní našej aplikácie a mimoriadne sa potešíme, ak našu snahu ocenia nielen naši klienti, ale aj odborná verejnosť. Vo štvrtom ročníku ankety Smart Banka sme zaujali inováciami, ktoré sme priniesli v minulom roku a obsadili sme druhé miesto. Výsledok a ocenenie SmartBanka roka nie je len anketa v obľúbenosti, ale ide o komplexný systém, ktorý ohodnotí funkcionality, ktoré prinášajú banky vo svojom mobilnom bankovníctve, ale aj dôležitosť, akú týmto aplikáciám klienti prisúdia. Ďalším ukazovateľom je počet hlasov od vlastných klientov banky.

Veríme, že ak aplikáciu VÚB Mobil Banking ešte nevyužívate, tak to vyskúšate a zistíte aké fajn je mať banku priamo vo svojich rukách.

 

Potrebujete pomoc?

Odpovieme na všetky vaše otázky.