VIAMO

Prostredníctvom služby VÚB VIAMO môžete bezplatne posielať peniaze zo svojho účtu komukoľvek, kto má k dispozícii funkčné mobilné telefónne číslo u domáceho operátora (bez ohľadu na typ telefónu) a má zriadený bežný účet v ktorejkoľvek banke alebo pobočke zahraničnej banky na Slovensku. Platiť môžete cez VÚB VIAMO aplikáciu alebo jednoducho cez Internet banking a Mobil banking.


iPoradca ikona

Potrebujete poradiť s našimi digitálnymi produktmi a službami?

Ak potrebujete pomôcť pri aktivácii alebo používaní našich mobilných aplikácií a digitálnych služieb, obráťte sa na našich iPoradcov.Navyše si môžete na špecializovanej stránke pozrieť videonávody, ktoré Vám ukážu, že moderné technológie môže používať naozaj každý.

Výhody

  • prevody na telefónneho číslo namiesto čísla účtu
  • rýchle a jednoduché platby obchodníkom cez VÚB VIAMO aplikáciu
  • vysoká bezpečnosť
  • platby až do 200 eur pre osobu a firme až 500 eur denne
  • peniaze posielate komukoľvek, bez toho, aby mal VÚB VIAMO aktivované
  • ušetríte na poplatkoch pri výberoch malých súm z bankomatov

Stiahnite si aplikáciu

Stiahnite si VÚB VIAMO z Google Play Stiahnite si VÚB VIAMO z App Store 

Zriadenie a aktivácia

Platiť cez aplikáciu VÚB VIAMO je rýchle a jednoduché. Stačí, ak vlastníte smartfón alebo tablet s operačným systémom Android, iOS alebo Windows Phone a máte zriadenú službu Nonstop Banking. Službu Nonstop Banking si môžete zriadiť na ktorejkoľvek pobočke.

Ako aktivovať a zaplatiť cez VIAMO?

  1. Do smartfónu alebo tabletu si stiahnete bezplatnú mobilnú aplikáciu VÚB VIAMO.

    Stiahnite si VÚB VIAMO z Google Play Stiahnite si VÚB VIAMO z App Store 

  2. Na portáli www.viamo.sk si spárujete svoje telefónne číslo s číslom účtu vo VÚB banke a aktivujete si aplikáciu.
  3. Vyberiete meno z telefónneho zoznamu alebo si navolíte priamo telefónne číslo a zadáte sumu platby.
  4. Operáciu potvrdíte štvormiestnym PIN kódom, ktorý si zvolíte pri aktivácii aplikácie.
  5. Príjemca dostane SMS o zaslaní platby. Ak je klientom VÚB banky a je registrovaný vo VIAMO, platba mu bude pripísaná na účet okamžite. V prípade, že má účet v inej slovenskej banke, s finančnou čiastkou bude môcť narábať najneskôr druhý pracovný deň. Adresátovi, ktorý nie je registrovaný vo VIAMO, príde notifikácia o tom, aby si zaregistroval účet na príjem peňazí.

Pozrite si krátky videonávod k aktivácii VÚB VIAMO, ktorý vás jednotlivými krokmi prevedie.

Platby firmám

NOVINKA - Cez VIAMO už aj firmám!

VÚB VIAMO je možné použiť už aj na jednoduché a rýchle platenie za tovar alebo služby. Na zadanie platby nepotrebujete poznať identifikačné údaje obchodníka.

Možnosti platenia obchodníkom

  • Platba naskenovaním QR kódu: v e-shopoch alebo pri doručení tovaru kuriérom na dobierku môžete platiť pomocou VIAMO QR kódu, ktorý má v sebe uložené informácie potrebné k platbe. Aplikáciou VÚB VIAMO stačí jednoducho nasnímať QR kód a platbu potvrdiť PINom.
  • Platba z mobilného webu: ak nakupujete v e-shopoch zo svojho mobilného zariadenia, ste pri platení presmerovaný do aplikácie VÚB VIAMO s predvyplnenou platbou. Nákup uskutočníte tak, že transakciu potvrdíte VIAMO PINom.
  • Platba z menu aplikácie VIAMO: prispieť na dobrú vec, či zaplatiť koncesionárske poplatky môžete aj priamo z menu vo VIAMO aplikácii. Zvoľte platbu zo zoznamu, vyberte organizáciu a sumu a platbu potvrďte VIAMO PINom.

 

Najčastejšie kladené otázky

Ako začať používať službu VÚB VIAMO?

Podmienkou používania alikácie VÚB VIAMO je smartfón alebo tablet s operačným systémom Android, iOS alebo Windows Phone.

  • Do smartfónu alebo tabletu si stiahnete bezplatnú mobilnú aplikáciu VÚB VIAMO.
  • Na portáli www.viamo.sk si prepojíte svoje telefónne číslo s číslom účtu vo VÚB banke a aktivujete si aplikáciu.
  • Vyberiete meno z telefónneho zoznamu alebo si navolíte priamo telefónne číslo a zadáte sumu platby.
  • Operáciu potvrdíte štvormiestnym PIN kódom.
  • Príjemca dostane SMS o zaslaní platby. Ak je klientom VÚB banky a je registrovaný vo VIAMO službe, platba mu bude pripísaná na účet okamžite. V prípade, že má účet v inej slovenskej banke, s finančnou čiastkou bude môcť narábať najneskôr druhý pracovný deň. Adresátovi, registrovanému vo VIAMO službe, príde len notifikácia o prevode.

 

Ako prijať platbu cez službu VÚB VIAMO, ak nie ste zaregistrovaný?

O prijatí platby sa neregistrovaný príjemca dozvie z SMS správy, kde nájde inštrukcie na vyzdvihnutie peňazí.

  • Na stránke www.viamo.sk si vyberiete možnosť prijať peniaze.
  • Vložíte svoje telefónne číslo a číslo účtu.
  • Prijatie platby potvrdíte SMS kódom.

Môžem používať VÚB VIAMO aj na viacerých zariadeniach?

Pokiaľ vlastníte 2 mobilné zariadenia, napr. smartfón a tablet súčasne, môžete si aplikáciu jednoducho nainštalovať do každého zariadenia a prepojiť s tým istým bankovým účtom.

Sú platby cez VÚB VIAMO bezpečné?

VIAMO PIN kód

Každú platbu cez VIAMO aplikáciu je potrebné potvrdiť PIN kódom, ktorý si definujete pri jej aktivácii. V záujme vašej bezpečnosti neodporúčame PIN kód obsahujúci napr. dátum vášho narodenia alebo PIN kód typu 111, 1234 a podobne. PIN si pamätajte, nikdy nezapisujte na miesta dostupné iným osobám. Po treťom chybnom zadaní PIN kódu sa aplikácia deaktivuje.

Čo robiť v prípade odcudzenia smartfónu alebo tabletu?

Ak stratíte alebo vám bol ukradnutý telefón s aplikáciou VÚB VIAMO, čo najskôr musíte zablokovať službu vo svojom profile na portáli my.viamo.sk alebo cez službu Kontakt VÚB banky.

Užitočné odkazy




Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Rozumiem