Služba Kontakt

So Službou Kontakt máte bezprostredný prístup k vašim účtom, vybraným službám a zadávaniu bankových operácií, pretože je vám k dispozícií 24 hodín denne z ľubovoľného miesta na Slovensku alebo v zahraničí na telefónnom čísle:
v rámci SR 0850 123 000,
zo zahraničia +421 248 555 970
Pre úšpešné prihlásenie potrebujete iba svoje Identifikačné číslo, heslo a ďalší bezpečnostný prvok (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný Token alebo Token).

Výhody

  • možnosť získať informácie o produktoch, úrokových sadzbách, kurzovom lístku a cenníku,
  • zriadenie a úprava vybraných produktov cez telefón bez potreby návštevy pobočky,
  • možnosť realizovať platobné príkazy, nastaviť SMS/emailové upozornenia, nastaviť limity na bezpečnostných prvkoch,
  • dostupnosť bez potreby dátového pripojenia.

 

Služby

Účty a Platby

  • zadanie jednoduchého platobného a zahraničného platobného príkazu, trvalých a automatických prevodov a nastavenie inkasa
  • zistenie aktuálneho zostatku a pohybov na účte
  • zaslanie potvrdení o platbách na email klienta
  • nastavenie výpisov k účtu
  • modifikácia účtov (tj.úprava účtu podľa potrieb klienta)

Platobné karty

  • blokácie platobných kariet
  • deaktívácia a aktivácia platobných kariet
  • informácie o transakciách realizovaných platobnými kartami
  • nastavenie notifikácií k platobným kartám
  • nastavenie limitov platobných kariet

Úvery

  • uzatvorenie zmluvy k Flexipôžičke cez telefón
  • uzavretie zmluvy k VÚB pôžičke cez telefón
  • uzavretie zmluvy k Flexidebetu cez telefón

Informácie o produktoch

  • informácie o bankových produktoch
  • poradenstvo
  • aktuálne informácie k úrokovým sadzbám, kurzovému lístku a cenníku

Iné nastavenia

  • aktivácia SMS a e-mail upozornení o pohyboch na účte
  • blokovanie bezpečnostných prvkov a generovanie nových bezpečnostných prvkov
  • dohodnutie stretnutia na pobočke

 

Zriadenie

Službu Kontakt môžete získať na ktorejkoľvek pobočke zriadením služby Nonstop Banking, ktorého je súčasťou. Zriadenie služby Nonstop Banking je zadarmo a nie je podmienené využívaním iného produktu banky. Zriadením služby Nonstop Banking získavate automaticky a zadarmo prístup ku všetkým službám Nonstop Banking:

Prihlásenie

Do služby Kontakt sa klient prihlasuje prostredníctvom:

  • identifikačného čisla (ID)
  • vybraných pozícií z Hesla
  • v druhom kroku klient potvrdzuje prihlásenie jedným z bezpečnostných prvkov SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný Token alebo Token.

Najčastejšie kladené otázky

Zablokovalo sa mi heslo na prihlásenie do Internet bankingu. Čo mám robiť? Musím ísť kvôli tomu do pobočky?

V prípade zablokovania hesla na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu nie je potrebná návšteva pobočky banky. Stačí sa obrátiť telefonicky na službu KONTAKT, kde vám na počkanie po korektnej identifikácii vygenerujú nové prihlasovacie heslo. Ak ste zabudli/stratili aj PIN kód slúžiaci na telefonickú identifi káciu, je možné vygenerovať prihlasovacie prvky telefonicky jedine v prípade, že máte u nás zadefi nované bezpečnostné telefónne číslo, a to vo forme SMS správy. V opačnom prípade je potrebné obrátiť sa osobne na ktorúkoľvek pobočku VÚB banky.

Do akej výšky môžem zadať platbu cez Službu Kontakt?

Platbu z vlastného účtu môžete zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte. Ak však platbu zadávate z účtu iného majiteľa (t.j. z účtu, ku ktorému vám bolo pridelené oprávnenie na realizáciu platieb), môžete platbu zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte, a zároveň maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na osobu, ktorý vám definoval majiteľ daného účtu.

Užitočné odkazy




Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Rozumiem