Mobil banking

Najčastejšie kladené otázky

Čo potrebujem na to, aby som mohol používať aplikáciu VÚB Mobil Banking?

Pre využívanie mobilnej aplikácie potrebujete mať zriadený Internet banking. Ak ho ešte nemáte, môžete si ho zriadiť na ktorejkoľvek pobočke alebo online. Do Internet bankingu je potrebné sa minimálne prvýkrát prihlásiť a zmeniť si jednorazové pridelené heslo. Prihlasovacie údaje do Internet bankingu sú nevyhnutné pre aktiváciu aplikácie VÚB Mobil Banking.

Na akom mobilnom zariadení môžem používať aplikáciu VÚB Mobil Banking?

Aplikácia je dostupná pre mobilné telefóny s operačným systémom Android 4.1 a viac, iOS 9 a viac a Windows Phone 8.1 a viac. Na používanie aplikácie potrebujete dátové pripojenie.

Čo v prípade, že stratím mobilný telefón? Nemôže sa niekto dostať do mojej aplikácie VÚB Mobil Banking?

Prihlásenie do aplikácie je možné len pomocou vami zvoleného Mobilného PINu, čím je aplikácia zabezpečená. Aplikáciu si však viete aj jednoducho deaktivovať cez Internet banking alebo službu Kontakt.

Je možné mať aplikáciu VÚB Mobil Banking nainštalovanú aj na viacerých zariadeniach?

Áno, aplikáciu môžete mať nainštalovanú aj na viacerých zariadeniach. Pre každú aplikáciu je potrebné opätovne si zvoliť mobilný PIN.

Užitočné odkazy




Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Rozumiem