Platby mobilom s aplikáciou Wave2Pay

Aplikácia Wave2Pay premení váš mobilný telefón na platobnú kartu. Môžete tak platiť rýchlo, inovatívne a bezpečne len priložením mobilného telefónu k POS terminálu u obchodníka všade tam kde sa dá platiť bezkontaktne.


Plaťte jednoducho a bezpečne len s mobilom alebo nálepkou. Bez obáv zo straty či krádeže peňaženky.

Viac info

 


iPoradca ikona

Potrebujete poradiť s našimi digitálnymi produktmi a službami?

Ak potrebujete pomôcť pri aktivácii alebo používaní našich mobilných aplikácií a digitálnych služieb, obráťte sa na našich iPoradcov.Navyše si môžete na špecializovanej stránke pozrieť videonávody, ktoré Vám ukážu, že moderné technológie môže používať naozaj každý.

Výhody

  • Bez nutnosti meniť SIM kartu alebo mobilného operátora
    Stačí využívať telefón s operačným systémom Android 4.4 alebo vyšším, ktorý podporuje technológiu NFC. Platby fungujú bez ohľadu na to, akého mobilného operátora používate!
  • Bezpečnosť
    Platenie mobilom je rovnako bezpečné ako platobnou kartou. Navyše aplikácia Wave2Pay vo vašom telefóne je chránená PIN-om, ktorý si sami zvolíte.
  • Svoje výdavky máte pod kontrolou
    V histórií transakcií si viete kedykoľvek prezrieť za čo ste platili. Denná/týždenná ale mesačná história Vám umožní rýchly prehľad o vašich výdavkoch uskutočnených aplikáciou Wave2Pay.
  • Náhodná klávesnica
    Pri každom zadávaní PIN-u sa zobrazia klávesy v náhodnou poradí, čo zvyšuje bezpečnosť používania aplikácie Wave2Pay.
  • Geolokácia realizovaných transakcií
    Pri aktívnych GPS dátach v telefóne môžete na mape sledovať kde ste vykonávali platby.
  • Vibrácia pri platbe
    Po vykonaní platby aplikácia zašle odozvu prostredníctvom telefónu vibrovaním.
  • Zmena PIN-u aplikácie
    Zmeňte si PIN aplikácie tak často ako sa Vám páči jednoducho v nastaveniach aplikácie.

Pozrite si ako funguje platba mobilom, ako si nainštalujete aplikáciu alebo zmeníte nastavenia v aplikácii na stránke www.vub.sk/iporadca alebo sa poradťte s iPoradcom na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky.

Charakteristika mobilných platieb:

Mobilné platby  Aplikácia VÚB Wave2Pay 
Podmienky vydania: Účet vo VÚB
Mobilný telefón s operačným systémom Android (4.4 a vyššie)
Technológia NFC
Funkcionalita Klikni&Zaplať
Podmienky pre použitie:  Aktívne mobilné dáta alebo bezpečné wifi pripojenie 
Limity: 10 – 1 000 € , max. 15 transakcií denne
Použitie:

Bezkontaktné platby u obchodníkov

 

Bezpečnosť

Bezpečná platba v obchode

  • Ak v obchode alebo v reštaurácií platíte mobilom, nezabudnite si vypýtať potvrdenie o zrealizovanej transakcii.

     

  • Pri bezkontaktnej platbe mobil nepúšťate z ruky. Môžete tak kontrolovať celý proces platby.

     

  • Ak platba mobilom v obchode nie je úspešne zrealizovaná, vypýtajte si potvrdenie o zamietnutej transakcií.

     

  • Pri zadávaní PIN kódu do mobilnej aplikácie si chráňte telefón, resp. si nastavte funkcionalitu náhodnej klávesnice.

     

  • V prípade zneužitia pri platbe kartou bezkontaktne ste s VÚB Bankou poistený/á. Pri zneužití karty Vám vrátime finančné prostriedky, a to bez spoluúčasti!

  • Dáta o platobnej karte sú uložené mimo mobilného telefónu a do mobilného telefónu sa prenášajú vždy len počas platby a v mobilnom telefóne sa neukladajú.

Zásady bezpečného používania karty

  • Váš PIN aplikácie si nikam nezapisujte. Môže sa stať, že Vám bude peňaženka alebo mobilný telefón odcudzený. V takomto prípade kontaktujte službu Kontakt, ktorá Vám kartu zablokuje.

     

  • Zvoľte si PIN aplikácie, ktorý je dostatočne jedi­nečný (t.j. nevyužívajte jednoduchú kombináciu čísel) a zároveň nenechávajte tento PIN aplikácie na mieste, kde môže byť odpozorovaný.

     

  • Nezdieľajte svoj PIN aplikácie s nikým. Neprezraďte svoj PIN kód rodine, priateľom, polícií, ani pracovníkovi VÚB banky. VÚB banka od Vás nikdy nežiada informácie o Vašom PIN kóde. Ani osobne či e-mailom, a ani cez službu Kontakt.

     

  • Prihlasujte sa do aplikácie len z mobilného telefónu, ktorý ma pravidelne aktualizovaný antivírusový a antispyware softvér a pri platbe využívajte len dátové služby poskytované mobilným operátorom, prípadne bezpečnú Wi-fi sieť.

     

  • Nespúšťajte, resp. neotvárajte na svojom telefóne neznáme prílohy a internetové odkazy obsiahnuté v tele nevyžiadaných e-mailov a v e-mailoch od neznámych odosielateľov.

     

  • Používanie aplikácie Wave 2 Pay nie je povolené na mobilných zariadeniach s upraveným softvérom – tzv. „root“ alebo „jailbreak“.

     

  • Nevyužívajte na jednom mobilnom zariadení via­ceré produkty využívajúce bezkontaktnú tech­nológiu, okrem produktov vedených v Mobilnej peňaženke.

     

Zásady bezpečného používania karty v zahraničí

  • Pred vycestovaním sa ubezpečte, že máme Vaše aktuálne kontaktné údaje, najmä Vaše telefónne číslo a Vašu e-mailovú adresu.

     

  • Odporúčame Vám uložiť si naše telefónne číslo na službu Kontakt zo zahraničia +421 2 4855 59 70 do Vášho mobilu, na ktoré sa nám dovoláte. Môžete nám aj kedykoľvek napísať na e-mailovú adresu . Sme Vám k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

     

  • V prípade odcudzenia alebo straty debetnej karty si kartu môžete okamžite a jednoducho zablokovať aj prostredníctvom Internet bankingu.

     

  • V reštauráciách sa pri platbe mobilom najmä v zahraničí stáva, že obsluha vezme Váš mobil a zrealizuje platbu za Vás. Nedovoľte obsluhe odísť s Vašim mobilom mimo Vášho dohľadu.

     

Aktivácia a platba

 

iPoradca ikonaAko si aktivovať aplikáciu Wave2Pay?

Pozrite si krátky videonávod našich iPoradcov, ako na aktiváciu aplikácie Wave2Pay, ktorá vám umožňuje platiť a kontrolovať transakcie Mobilných platbieb a platobnej nálepky.

 

Ak ste si nestihli aktivovať aplikáciu Wave2Pay a exspiroval Vám aktivačný kód, ktorý ste obdržali v SMS - stačí zavolať na službu Kontakt *0200 a požiadať o vygenerovanie nového aktivačného kódu.

 

Platba 

Do aplikácie sa môžete prihlásiť zadaním PINu napríklad už počas čakania v rade pri pokladni. Potvrdením „Klikni a zaplať“ sa objaví zelený text „Pripravené na platbu“. Od tohto momentu máte približne tri minúty na to, aby ste a stačí smartfón stačí už len priložiť k platobnému terminálu a zaplatiť.

Na stiahnutie

Na stiahnutie Platnosť PDF
Obchodné podmienky VÚB, a.s., pre Mobilné platby od 22.11.2014
Všeobecné obchodné podmienky VÚB, a.s. pre depozitné produkty od 19.3.2016

Všetky poplatky súvisiace s debetnými kartami nájdete v aktuálne platnom cenníku.

Verejný prísľub

Na stiahnutie PDF
Verejný prísľub pre získanie benefitu – Odmena za platby Visa Inspire mobil platbami 1
Verejný prísľub pre získanie benefitu – Odmena za platby Visa Inspire mobil platbami 2

 

Najčastejšie kladené otázky

Čo je debetná platobná karta, komu a kedy ju banka vydáva?

Je to platobná karta vydaná k vášmu účtu. Znamená to, že ako jej majiteľ pri bezhotovostnej platbe u obchodníka alebo pri výbere hotovosti z bankomatu používate vlastné peniaze, ktoré máte uložené na účte v banke.

Ako zablokovať kartu v prípade straty alebo krádeže?

Pre zablokovanie karty sa prihláste do Vášho Internet Bankingu, alebo Mobil bankingu a zablokujte si kartu ihneď v sekcii Karty.
Prípadne oznámte stratu, alebo krádež na 24-hodinovej službe KONTAKT, ktorá zabezpečí jej okamžité zablokovanie.

Číslo telefónu: 0850 123 000 (zo zahraničia +421 2 4855 5970) ,ak nemôžete podať oznámenie vy, môže tak urobiť aj iná osoba.




Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Rozumiem