Mobilné platby

Platby mobilom s aplikáciou Wave2Pay

Aplikácia Wave2Pay premení váš mobilný telefón na mobilnú peňaženku. Môžete platiť rýchlo, inovatívne a bezpečne a navyše aj vyberať hotovosť z bankomatov VÚB.


Platiť nikdy nebolo jednoduchšie

   


iPoradca ikonaPotrebujete poradiť s našimi digitálnymi produktmi a službami?

Ak potrebujete pomôcť pri aktivácii alebo používaní našich mobilných aplikácií a digitálnych služieb, obráťte sa na našich iPoradcov.Pozrite si videonávody, ktoré Vám ukážu, že moderné technológie môže používať naozaj každý.

Výhody

  • Odteraz už naozaj bez peňaženky !
    Aplikácia Wave2Pay ponúka vo svojej najnovšej verzii okrem bezkontaktných platieb aj výbery hotovosti z bankomatov VÚB.

Pozrite si videonávody ako jednoducho a rýchlo zaplatíte u obchodníka alebo vyberiete hotovosť z bankomatu!

  • Bez nutnosti meniť SIM kartu alebo mobilného operátora
    Stačí využívať telefón s operačným systémom Android 4.4 a vyššie, ktorý podporuje technológiu NFC. Platby fungujú bez ohľadu na to, akého mobilného operátora používate.
  • Platby bez internetového pripojenia
    Odteraz už nemusíte byť neustále pripojený k internetu, stačí maž zapnuté NFC. Nová verzia aplikácie umožňuje platby bez internetového pripojenia.  Po určitom čase, resp. po určitom počte platieb vás aplikácia sama upozorní, že je potrebné opätovne sa pripojiť k internetu aby sa načítali  nové údaje potrebné pre platby bez internetu.
  • Rýchlejšie platby bez PIN
    Platiť nikdy nebolo jednoduchšie. Stačí rozsvietiť displej mobilného telefónu a priložiť k POS terminálu. Platby do 20 € nemusíte potvrdzovať ani PIN-om. Toto nastavenie je možné kedykoľvek meniť v nastaveniach telefónu.

Platba mobilom do 20 € s PIN-om môže byť zamietnutá v závislosti od nastavenia POS terminálu. V tomto prípade odporúčame platbu realizovať opakovanie bez PIN-u!

S PIN-om alebo bez PIN-u?Pozrite si videonávod ako jednoducho a rýchlo zaplatíte s aplikáciou Wave2Pay.

  • Praktické nastavenia aplikácie:

1. Nastavenia náhodnej klávesnice - pri každom zadávaní PIN-u sa zobrazia klávesy v náhodnou poradí, čo zvyšuje bezpečnosť používania aplikácie Wave2Pay.

2. Geolokácia realizovaných transakcií - pri aktívnych GPS dátach v telefóne môžete na mape sledovať kde ste vykonávali platby.

3. Svoje výdavky pod kontrolou - v histórii transakcií si viete kedykoľvek prezrieť za čo ste platili. Nastavenia zobrazovania histórie transakcii na úvodnej obrazovke je možné kedykoľvek meniť.

Pozrite si ako funguje platba mobilom, ako si nainštalujete aplikáciu alebo vyberiete hotovosť z bankomatu VÚB na stránke https://with.vub.sk/wave2pay/ alebo sa poradťte s iPoradcom na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky.

Charakteristika a podmienky pre aplikáciu VÚB Wave2Pay:

Mobilné platby 
  • Aplikácia VÚB Wave2Pay 
Podmienky vydania:
  • účet vo VÚB s mobilnou kartou Visa Inpire mobil platby
  • mobilný telefón s operačným systémom Android (4.4 a vyššie)
  • NFC anténa
Limity:
  • 10 – 1 000 € , max. 15 transakcií denne
Použitie:
  • bezkontaktné platby u obchodníkov
  • výbery hotovosti z bankomatu VÚB

Základná produktová charakteristika

Pre informácie o produktoch prosím prejdite na charakteristiku produktu.

Bezpečnosť

 

Nastavenie a zmena PIN-u

  • Platby, výbery ako aj dôležité nastavenia aplikácie sú chranené PIN-om. Ten je možné kedykoľvek meniť priamo v nastaveniach aplikácie
  • PIN aplikácie je možné zvoliť 4 - 6 miestny - záleží len na vás aký si zvolíte.
  • Môžete sa rozhodnúť, či si prajete potvrdzovať všetky platby PIN-om alebo platby do 20 € realizovať bez PIN-u. Toto nastavenie je možné kedykoľvek meniť.
  • Zvoľte si PIN aplikácie, ktorý je dostatočne jedi­nečný (t.j. nevyužívajte jednoduchú kombináciu čísel) a zároveň nenechávajte tento PIN aplikácie na mieste, kde môže byť odpozorovaný.
  • Nezdieľajte svoj PIN aplikácie s nikým. Neprezraďte svoj PIN kód rodine, priateľom, polícií, ani pracovníkovi VÚB banky. VÚB banka od Vás nikdy nežiada informácie o Vašom PIN kóde. Ani osobne či e-mailom, a ani cez službu Kontakt.
  • Váš PIN aplikácie si nikam nezapisujte. Môže sa stať, že Vám bude peňaženka alebo mobilný telefón odcudzený. V takomto prípade kontaktujte službu Kontakt, ktorá Vám kartu zablokuje.

Náhodná klávesnica

  • Pre bezpečnejšie zadávanie PIN-u na verejnosti - napr. v rade pri pokladni - je možné nastaviť si náhodné rozmiestnenie kláves. To znamená, že pri každom zadávaní PIN-u sa čísla na klávesnici zobrazia vždy v náhodnou poradí, a teda je ťažko odčítateľné aké PIN bolo zadané.

Deaktivácia karty a blokácia

  • Ak Vám ukradli mobil alebo neviete kde ste ho zabudli - cez službu Kontakt alebo cez internet banking/ mobil banking viete rovnako ako všetky debetné karty aj mobilnú kartu dočasne deaktivovať alebo trvalo zablokovať. 
  • Aplikáciu Wave2Pay môžete využívať aj keď ste držiteľom len platobnej nálepky (tú máte nalepenú na kľúčenke alebo na mobile). V aplikácii okrem iného vidíte prehľad platieb alebo máte možnosť si nálepku dočasne deaktivovať a opätovne aktivovoať pred jej použitím.
  • Dôležité telefónne čísla:

    • Služba Kontakt 0850 123 000

      Skrátená verzia ✱0200

      Zo zahraničia +421 248 555 970

Dôverné údaje v telefóne?

  • Pri platbách sa nevyužíva reálne číslo mobilnej karty. To je uložené v bezpečnom prostredí mimo vášho telefónu.
  • Údaje potrebné pre platbu (napr. pri platbe bez internetového pripojenia) sú jednorazové a pri ich nevyužití v určitom časovom úseku presnú byť platné. Pre opätovné načítanie nových údajov je potrebné sa vždy pripojiť na internet.

Poistenie zneužitia karty

  • Tak ako všetky platobné karty aj mobilná karta je chránená pre prípad zneužitia. Pri zneužití karty Vám vrátime finančné prostriedky, a to bez spoluúčasti!

Zásady bezpečného používania aplikácie

  • Ak v obchode alebo v reštaurácií platíte mobilom, nezabudnite si vypýtať potvrdenie o zrealizovanej transakcii.
  • Pri bezkontaktnej platbe mobil nepúšťate z ruky. Môžete tak kontrolovať celý proces platby.
  • Ak platba mobilom v obchode nie je úspešne zrealizovaná, vypýtajte si potvrdenie o zamietnutej transakcií. Zamietnutá transakcia sa rovnako zobrazí aj v histórii platieb v aplikácii.
  • Prihlasujte sa do aplikácie len z mobilného telefónu, ktorý ma pravidelne aktualizovaný antivírusový a antispyware softvér a pri platbe využívajte len dátové služby poskytované mobilným operátorom, prípadne bezpečnú Wi-fi sieť.
  • Nespúšťajte, resp. neotvárajte na svojom telefóne neznáme prílohy a internetové odkazy obsiahnuté v tele nevyžiadaných e-mailov a v e-mailoch od neznámych odosielateľov.
  • Používanie aplikácie Wave2Pay nie je povolené na mobilných zariadeniach s upraveným softvérom – tzv. „root“ alebo „jailbreak“.

Zásady bezpečného používania aplikácie v zahraničí

  • Pred vycestovaním sa ubezpečte, že máme Vaše aktuálne kontaktné údaje, najmä Vaše telefónne číslo a Vašu e-mailovú adresu.
  • Odporúčame Vám uložiť si naše telefónne číslo na službu Kontakt zo zahraničia +421 2 4855 59 70 do Vášho mobilu, na ktoré sa nám dovoláte. Môžete nám aj kedykoľvek napísať na e-mailovú adresu . Sme Vám k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • V reštauráciách sa pri platbe mobilom najmä v zahraničí stáva, že obsluha vezme Váš mobil a zrealizuje platbu za Vás. Nedovoľte obsluhe odísť s Vašim mobilom mimo Vášho dohľadu.

Aktivácia a platba

Platiť nikdy nebolo jednoduchšie

     

 

AKTIVÁCIA

  • Podmienky pre zriadenie aplikácie:
    • bežný účet vo VÚB a zriadená mobilná karta Visa Inspire mobil platby
    • operačný systém Andoroid vo verzii 4.4 a vyššie
    • NFC anténa

Stiahnite si aplikáciu:

VÚB Wave2Pay - pre oper. systém Android -pre mobilné platby, výbery hotovosti, ...

         

VÚB Wave2Pay - pre oper. systém iOS - len ako doplnková aplikácie pre bezkontaktnú nálepku

           

 

Krok za krokom ako aktivovať aplikáciu vo videonávode. Aktivácia aplikácie Wave2Pay

         

 

  • Ak ste si nestihli aktivovať aplikáciu Wave2Pay a exspiroval Vám aktivačný kód, ktorý ste obdržali v SMS - stačí zavolať na službu Kontakt *0200 a požiadať o vygenerovanie nového aktivačného kódu. 

 

PLATBA

Krok za krokom ako zaplatiť u obchodníka. Vyberte si spôsob, ktorý vám najviac vyhovuje!

Upozornenie: Platba mobilom do 20 € s PIN-om môže byť zamietnutá v závislosti od nastavenia POS terminálu. V tomto prípade odporúčame platbu realizovať opakovane bez PIN-u!

         

 

VÝBER HOTOVOSTI

A odteraz už naozaj bez peňaženky. Vyberajte hotovosť mobilom na bankomatoch VÚB cez aplikáciu Wave2Pay!

       

 

Na stiahnutie

Na stiahnutie Platnosť PDF
Všeobecné obchodné podmienky VÚB, a.s. pre depozitné produkty od 22.7.2017

Všetky poplatky súvisiace s debetnými kartami nájdete v aktuálne platnom cenníku.

Najčastejšie kladené otázky

Čo je debetná platobná karta, komu a kedy ju banka vydáva?

Je to platobná karta vydaná k vášmu účtu. Znamená to, že ako jej majiteľ pri bezhotovostnej platbe u obchodníka alebo pri výbere hotovosti z bankomatu používate vlastné peniaze, ktoré máte uložené na účte v banke.

Ako zablokovať kartu v prípade straty alebo krádeže?

Pre zablokovanie karty sa prihláste do Vášho Internet Bankingu, alebo Mobil bankingu a zablokujte si kartu ihneď v sekcii Karty.
Prípadne oznámte stratu, alebo krádež na 24-hodinovej službe KONTAKT, ktorá zabezpečí jej okamžité zablokovanie.

Číslo telefónu: 0850 123 000 (zo zahraničia +421 2 4855 5970) ,ak nemôžete podať oznámenie vy, môže tak urobiť aj iná osoba.




Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača.

Rozumiem