Kontakt Internet banking IB Search ×

Najčastejšie kladené otázky

Ktoré karty je možné pridať do platieb v Apple Pay?

Momentálne je možné pridať do služby Apple Pay všetky debetné karty s logom Visa.

Je služba Apple Pay bezpečná?

Áno, každá platba cez Apple Pay v iPhone, iPade alebo Macu vyžaduje overenie pomocou Face ID, senzora Touch ID alebo kódu. Nie je tak možné vykonať platbu bez overenia. Obchodník nepozná číslo vašej fyzickej platobnej karty, nakoľko karta pridaná do zariadenia získava unikátne číslo karty – tzv. token, ktorý je prezentovaný pri platbe. Číslo fyzickej platobnej karty sa neukladá do zariadenia.

Účtujú sa nejaké poplatky pri platbách s Apple Pay?

Nie, Apple Pay je zadarmo a so službu nie sú spojené dodatočné poplatky.

Môžem si do Apple Pay pridať viacero kariet?

Áno, do Apple Pay je možné pridať viacero platobných kariet vydaných pre daného držiteľa.

Môžem mať jednu kartu pridanú vo viacerých zariadeniach?

Áno, jednu platobnú kartu je možné pridať do viacerých zariadení vlastnených držiteľom platobnej karty.

Na akých zariadeniach bude Apple Pay fungovať?

Zoznam všetkých zariadení Apple, ktoré podporujú Apple Pay, nájdete na https://support.apple.com/sk-sk/HT208531

Je potrebné zablokovať Apple Pay v prípade straty telefónu?.

V prípade straty alebo krádeže telefónu je potrebné túto skutočnosť okamžite oznámiť banke a požiadať o blokáciu tokenov, rovnako ako v prípade straty fyzickej platobnej karty. Pozastaviť alebo natrvalo odstrániť možnosť platenia z daného zariadenia pomocou služby Apple Pay môžete na stránke účtu Apple ID alebo pomocou funkcie „Nájsť môj iPhone“.

Je možné platiť s Apple Pay v e-shopoch?

Prostredníctvom Apple Pay je možné platiť v kamenných predajniach aj na internete, ak obchodník ponúka túto možnosť.

Ako si môžem vypnúť potvrdenie o transakciách, ktoré odosiela Apple?

V detaile karty v aplikácii Apple Wallet sa nachádza možnosť „Povoliť hlásenia“.