Kontakt Internet banking IB Search ×

Zanechajte nám kontakt a my vám zavoláme späť.

Radi vám odpovieme na vaše otázky.

Pobočky

Nájdite vašu najbližšiu pobočku.

Nulový mesačný poplatok, ak kartou zaplatíte aspoň 300 EUR za mesiac

Odmeny za platby v e-shopoch

Pohodlná kontrola a flexibilita

Hlavné výhody karty

Reklamácie online nákupov riešime za Vás Bezpečné platby na internete Zľavy za nákupy
Nebol Vám doručený v e-shope objednaný a kartou zaplatený tovar? Alebo Vám bol doručený poškodený, nefunkčný, iný než ste si objednali či falzifikát? Vašu reklamáciu vyriešime s online obchodníkom za vás. Vyšší štandard zabezpečenia vďaka dodatočnej autorizácii platieb na internete jednorazovým bezpečnostným kódom z SMS správy, ktorú dostanete na váš mobil. (tzv. služba 3-D Secure) S kartou je automaticky spojený program Mastercard Priceless Specials , v ktorom dostávate peniaze späť z platieb u vybraných obchodníkov a ďalšie lákavé odmeny.

 

Doplnkové služby

 

Detailné informácie

Mastercard Standard

  • Medzinárodná bezkontaktná embosovaná kreditná karta.

Platnosť karty:

  • 3 roky

Druh úveru:

  • Revolvingový (čo splatíte, môžete znovu čerpať).

Úverový limit (spoločný pre hlavnú aj dodatkovú kartu):

  • 500 - 4000 €

Denný limit:

  • 500 €

Bezúročné obdobie:

  • Až 43 dní. Vzťahuje sa na bezhotovostné platby kartou.

Úroková sadzba základná (ročná):

  • 18,90 %

Úroková sadzba sankčná (ročná):

  • + 5 %

Cenník:

  • Aktuálny nájdete TU.

Najčastejšie kladené otázky

Ako zablokovať kartu v prípade straty alebo krádeže?

Pre zablokovanie karty sa prihláste do Vášho Internet Bankingu, alebo Mobil bankingu a zablokujte si kartu ihneď v sekcii Karty. Prípadne oznámte stratu, alebo krádež na 24-hodinovej službe KONTAKT, ktorá zabezpečí jej okamžité zablokovanie. Číslo telefónu: 0850 123 000 (zo zahraničia +421 2 4855 5970) ,ak nemôžete podať oznámenie vy, môže tak urobiť aj iná osoba.

Ako mám reagovať v prípade núdze alebo vzniku poistnej udalosti?

V prípade núdze alebo vzniku poistnej udalosti kontaktujte asistenčnú službu Generali Poisťovňa, a.s. na telefónnom čísle +421-2-58 57 22 66, ktorá je prístupná 24 hodín denne. Asistenčná služba bude od Vás požadovať nasledujúce informácie: meno poistenej osoby, typ karty, rodné číslo, telefónne číslo, e-mail, adresu v zahraničí, na ktorom bude zastihnuteľný, predpokladaný rozsah a charakter poistnej udalosti.