Kontakt Internet banking IB Search ×

Najčastejšie kladené otázky

Ako zablokovať kartu v prípade straty alebo krádeže?

Pre zablokovanie karty sa prihláste do Vášho Internet Bankingu, alebo Mobil bankingu a zablokujte si kartu ihneď v sekcii Karty. Prípadne oznámte stratu, alebo krádež na 24-hodinovej službe KONTAKT, ktorá zabezpečí jej okamžité zablokovanie. Číslo telefónu: 0850 123 000 (zo zahraničia +421 2 4855 5970) ,ak nemôžete podať oznámenie vy, môže tak urobiť aj iná osoba.

Ako mám reagovať v prípade núdze alebo vzniku poistnej udalosti?

V prípade núdze alebo vzniku poistnej udalosti kontaktujte asistenčnú službu Generali Poisťovňa, a.s. na telefónnom čísle +421-2-58 57 22 66, ktorá je prístupná 24 hodín denne. Asistenčná služba bude od Vás požadovať nasledujúce informácie: meno poistenej osoby, typ karty, rodné číslo, telefónne číslo, e-mail, adresu v zahraničí, na ktorom bude zastihnuteľný, predpokladaný rozsah a charakter poistnej udalosti.