Kontakt Internet banking IB Search ×

Najčastejšie kladené otázky

Zablokovalo sa mi heslo na prihlásenie do Internet bankingu. Čo mám robiť? Musím ísť kvôli tomu do pobočky?

V prípade zablokovania hesla na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu nie je potrebná návšteva pobočky banky. Stačí sa obrátiť telefonicky na službu KONTAKT, kde vám na počkanie po korektnej identifikácii vygenerujú nové prihlasovacie heslo.

Do akej výšky môžem zadať platbu cez Službu Kontakt?

Platbu z vlastného účtu môžete zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte. Ak však platbu zadávate z účtu iného majiteľa (t.j. z účtu, ku ktorému vám bolo pridelené oprávnenie na realizáciu platieb), môžete platbu zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte, a zároveň maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na osobu, ktorý vám definoval majiteľ daného účtu.

Ako mám postupovať, keď volám na linku Služby Kontakt?

Pred volaním na linku Služby Kontakt si pripravte vaše identifikačné číslo na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu. V prípade potreby si automatický hlasový systém vyžiada od vás identifikačné číslo. Vyberte si voľbu, ktorá najviac zodpovedá vašej požiadavke a následne budete spojený s našim operátorom.

Čo mám robiť, ak sa nemôžem dovolať na Službu Kontakt?

V prípade, že sú naši operátori zaneprázdnení vybavovaním požiadaviek iných klientov, prosíme využite iné spôsoby komunikácie s nami. Môžete si s nami chatovať na našej webovej stránke, napísať nám správu cez kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail na našu adresu kontakt@vub.sk.

Prečo potrebujete identifikačné údaje na prihlásenie?

Zadanie identifikačných údajov cez Službu Kontakt je ako predloženie občianskeho preukazu na pobočke banky. Prostredníctvom nich overíme Vašu totožnosť, aby sme Vám mohli poskytnúť konkrétne informácie týkajúce sa vašich produktov a služieb, prípadne vykonať bankové operácie podľa vášho želania.