Kontakt Internet banking IB Search ×

So Službou Kontakt máte bezprostredný prístup k vašim účtom, vybraným službám a zadávaniu bankových operácií v spojení s profesionálnym poradenstvom. Služba Kontakt je Vám k dispozícii 24 hodín denne z ľubovoľného miesta na Slovensku alebo v zahraničí na telefónnom čísle:

v rámci SR 0850 123 000, 
zo zahraničia +421 248 555 970


 

  • možnosť získať informácie o produktoch, úrokových sadzbách, kurzovom lístku a cenníku,
  • poradenstvo pre produkty a služby poskytované bankou.

Ak využívate Nonstop banking získavate aj ďalšie výhody aj bez potreby dátového pripojenia:

  • zriadenie a úprava vybraných produktov cez telefón bez potreby návštevy pobočky,
  • možnosť realizovať platobné príkazy,
  • nastaviť SMS/emailové upozornenia, nastaviť limity na bezpečnostných prvkoch a platobných kartách.

Účty a Platby

  • zadanie jednoduchého platobného a zahraničného platobného príkazu, trvalých a automatických prevodov a nastavenie inkasa
  • zistenie aktuálneho zostatku a pohybov na účte
  • zaslanie potvrdení o platbách na email klienta
  • nastavenie výpisov k účtu
  • modifikácia účtov (tj.úprava účtu podľa potrieb klienta)

Platobné karty

  • blokácie platobných kariet
  • deaktívácia a aktivácia platobných kariet
  • informácie o transakciách realizovaných platobnými kartami
  • nastavenie notifikácií k platobným kartám
  • nastavenie limitov platobných kariet
  • vydanie platobnej karty

Úvery

  • uzatvorenie zmluvy k VÚB pôžičke cez telefón
  • uzatvorenie zmluvy k Flexidebetu cez telefón
  • uzatvorenie zmluvy ku kreditnej karte

Služby pre Vás

  • poradenstvo a pomoc
  • blokovanie
  • bezpečnosť
  • nahlásenie hotovostných a zmenárenských operácií
  • potvrdenia ku produktom a službám bez návštevy pobočky
  • cestovné poistenie a poistenie osobných veci
  • dohodnutie stretnutia na pobočke banky

Službu Kontakt môžete získať na ktorejkoľvek pobočke alebo cez webový formulár zriadením služby Nonstop Banking, ktorého je súčasťou. Zriadenie služby Nonstop Banking je zadarmo a nie je podmienené využívaním iného produktu banky. Zriadením služby Nonstop Banking získavate automaticky a zadarmo prístup ku všetkým službám Nonstop Banking:

  • Internet Banking
  • Mobil banking
  • Služba Kontakt
  • e Platby

Do služby Kontakt sa klient prihlasuje prostredníctvom:

  • identifikačného čisla (ID)
  • vybraných pozícií z Hesla
  • v druhom kroku klient potvrdzuje prihlásenie jedným z bezpečnostných prvkov SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný Token alebo Token

Najčastejšie kladené otázky

Zablokovalo sa mi heslo na prihlásenie do Internet bankingu. Čo mám robiť? Musím ísť kvôli tomu do pobočky?

V prípade zablokovania hesla na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu nie je potrebná návšteva pobočky banky. Stačí sa obrátiť telefonicky na službu KONTAKT, kde vám na počkanie po korektnej identifikácii vygenerujú nové prihlasovacie heslo.

Do akej výšky môžem zadať platbu cez Službu Kontakt?

Platbu z vlastného účtu môžete zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte. Ak však platbu zadávate z účtu iného majiteľa (t.j. z účtu, ku ktorému vám bolo pridelené oprávnenie na realizáciu platieb), môžete platbu zadať maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdíte, a zároveň maximálne do výšky zostávajúceho denného limitu na osobu, ktorý vám definoval majiteľ daného účtu.

Ako mám postupovať, keď volám na linku Služby Kontakt?

Pred volaním na linku Služby Kontakt si pripravte vaše identifikačné číslo na prihlásenie sa do služieb Nonstop bankingu. V prípade potreby si automatický hlasový systém vyžiada od vás identifikačné číslo. Vyberte si voľbu, ktorá najviac zodpovedá vašej požiadavke a následne budete spojený s našim operátorom.

Čo mám robiť, ak sa nemôžem dovolať na Službu Kontakt?

V prípade, že sú naši operátori zaneprázdnení vybavovaním požiadaviek iných klientov, prosíme využite iné spôsoby komunikácie s nami. Môžete si s nami chatovať na našej webovej stránke, napísať nám správu cez kontaktný formulár alebo nám napíšte e-mail na našu adresu kontakt@vub.sk.

Prečo potrebujete identifikačné údaje na prihlásenie?

Zadanie identifikačných údajov cez Službu Kontakt je ako predloženie občianskeho preukazu na pobočke banky. Prostredníctvom nich overíme Vašu totožnosť, aby sme Vám mohli poskytnúť konkrétne informácie týkajúce sa vašich produktov a služieb, prípadne vykonať bankové operácie podľa vášho želania.