Kontakt Internet banking IB Search ×

Najčastejšie kladené otázky

Čo potrebujem na prihlásenie do Internet bankingu?

Identifikačné číslo (nájdete v zmluve k Internet bankingu) a heslo, ktoré vám bolo zaslané do SMS alebo na email. Pri prvom prihlásení do Internet bankingu budete z bezpečnostných dôvodov vyzvaný na zmenu hesla. Je potrebné, aby ste vlastnili aspoň jeden z bezpečnostných prvkov (aktivovaná SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný Token alebo Token) a prihlasovali sa v podporovanom prehliadači.

Aké internetové prehliadače sú odporúčané pre správne zobrazenie a využívanie funkcionalít?

Internet Explorer 11 a novšie
Mozilla Firefox 51, 52 a novšie
Google Chrome 56,57 a novšie
Safari 10.1 a novšie
Opera 43 a novšie

Zabudol som heslo. Ako ďalej postupovať?

V tomto prípade je potrebné kontaktovať Službu KONTAKT, alebo vyplniť kontaktný formulár. Služba Kontakt: 0850 123 000 alebo zo zahraničia +421 2 4855 59 70.

Taktiež môžete navštíviť ktorúkoľvek pobočku VÚB, kde vám za pár minút nastavia nové heslo.

Do akej výšky viem maximálne zadať platbu cez Internet banking?

Platbu viete zadať do výšky maximálneho denného limitu na vybranom bezpečnostnom prvku, ktorým platbu potvrdzujete. Celková suma platieb, ktorú viete zadať za deň cez Internet banking sa rovná sume maximálnych denných limitov na všetkých vašich vlastnených bezpečnostných prvkoch.

Po zadaní platby potrebujem potvrdenie o tom, že sa platba zrealizovala. Kde ho nájdem?

Potvrdenie o zrealizovanej transakcii si môžete vyžiadať pre akúkoľvek zrealizovanú transakciu, ktorú nájdete v pohyboch na účte v jej detaile. Potvrdenie si môžete zaslať na emailovú adresu s možnosťou šifrovania. V prípade, ak vám stačí potvrdenie o zadaní platby, nájdete ho v záložke Čakajúce platby.

Je možné použiť dokumenty vygenerované v Internet bankingu ako doklad?

Všetky elektronické dokumenty vytvorené v Nonstop bankingu na strane banky sú podpísané elektronickým podpisom banky a je možné použiť ich ako právne uznateľný doklad v elektronickej forme.

Počas noci ma rušia SMS správy o pohyboch na účte. Kde si to môžem nastaviť?

Nastavenie času prichádzajúcich SMS správ si viete nastaviť v Svojom profile v záložke Moje osobné nastavenia. V nastaveniach profilu upozornení máte možnosť nastaviť si čas nezasielania SMS správ.

Aké sú podporované zahraničné predvoľby krajín pre bezpečnostné telefónne číslo pre SMS autorizáciu?

+1, +27, +30, +31, +32, +33, +34, +351, +352, +353, +354, +357, +358, +359, +36, +370, +371, +380, +381, +385, +386, +387, +39, +40, +41, +420, +423, +43, +44, +45, +46, +47, +48, +49, +61, +7, +852, +86, +965, +966, +971, +972